Heb al een aantal dagen hier mee zitten lezen. En zie dat iedreen een eigen topic is gestart. Dus waarom ik niet. Nou hier komt het dan. Omdat mn cyclus heel onregelmartig is heeft de ha me doorverwezen naar het zh. Gelijk gebeld en omdat er een kinderwens aanvast zit, moest ik eerst formulieren invullen en terugsturen. Via de mail bericht gekregen dat ik kon bellen voor een afspraak. Ikke gebeld en kon gelijk de volgende dag erecht. Op deze dag werd alles uitgelegd wat ons te wachten staat. ook is er een afspraak gemaakt bij de gyn en ons verteld hoe of wat met het inleveren van het zaad. Ik kreeg de keuze om bij een vaste gyn te komen of bij verschillende. Heb gekozen voor een vaste gyn en mn eerste afspraak is morgen. Dan krijgen we ook de uitslag van het zaad en van mn bloedonderzoek. Wie zitten er nog meer in het prille begin van de MMM. En wie kan me vertellen wat me te wachten staat.
wat fijn dat je zo snel al terecht kon bij de gyn,ik wens je veel succes morgen! en ja wat je te wachten staat hangt eigenlijk van de uitslagen af,ik hoop dat alles goed is en dat je via medicatie weer een normale cyclus krijgt!
Hoi Nyncke. Alvast heel veel succes morgen. Succes in de MMM, hopelijk raak je snel zwanger. Liefs wolly
en wat fijn dat je zo snel terecht kon! ik zit niet helemaal meer in het begin wij zijn nu met onze eerste icsi poging bezig afgelopen december pas de eerste afspraken in het ziekenhuis dus ik moet seggen dat het erg snel is gegaan er komt een hoop op je af en je moet het maar gewoon over je heen laten komen gelukkig kunnen wij er samen heel goed over praten ik hoop dat dit ook voor jullie zo mag zijn neem het gewoon stap voor stap heel veel succes liefs anna
Ja we kunnen er goed over praten. Ook kan ik er goed met mn moeder over praten. Wat was de reden dat jij naar de gyn bent gegaan? Onregelmatige cyclus of alleen de kinderwens? Of......?
ik heb ook zo'n moeder fijn is dat he! wij zijn nu ongeveer 2.5 jaar bezig om zwanger te worden en dat lukte maar niet we hebben ergens vorig jaar toen een keer een zaadonderzoek laten doen (na lang zeuren bij de huisarts) dat bleek nogal slecht te zijn dus kregen we een verwijs brief mee voor het ziekenhuis toen duurde het nog een aantal maanden voordat ik gebeld heb had het idee dat het misschien toch nog wel zo zou lukken maar helaas dus nu moet ik vanmiddag weer naar het ziekenhuis en hoop ik te horen wanneer ik mijn punctie krijg...
Kom net van de gyn vandaan. Alle uitslagen waren goed, zowel het zaad als het bloed. Inwendige echo gehad en die viel ook reuze mee. Ook daar zag alles er prima uit. Heb nu clomid gekregen om mn cyclus weer op gang te krijgen. En moet die op dag 3 van mn nieuwe cyclus nemen. Op dag een moet ik weer bellen en dan krijg ik weer een inwendige echo. Nu maar hopen dat mn eisprong echt maandag is geweest zodat ik snel ongi kan worden en kan beginnen met clomid.
Hoi Nyncke Als ik jou verhaal lees lijkt het wel of ik het zelf had kunnen schrijven. Ik heb zelf ook een hele rare en lange cyclus. Ook bloed en sperma onderzoek gehad en goed. Ik heb alleen geen eisprong meer. Jij wel? Zou toen ook met clomid gaan beginnen, had alleen van de gyn provera gekregen om e ongi op te wekken. Helaas heeft het bij mij gewerkt(provera dan). Hoop dat de clomid snel aanslaat. Veel succes Liefs maatje
fijn dat alle onderzoeken goed waren! hoop dat je nu snel je ongi krijgt dan kun je aan de slag heel veel succes!
Hallo Nyncke, welkom in de mmm Heel veel succes, ook met de Clomid. Lees vooral ook de andere topicjes, dan weet je een beetje wat je te wachten staat. In ieder geval heel fijn dat de onderzoeken goed waren. Groetjes, SRB
@maatje: Das minder dat het niet gewerkt heeft. Wat gaat er nu gebeuren dan? Ik zie ook dat je zaterdag naar het ziekenhuis moet.
Ben gisteren eindelijk naar 55 dagen ongi geworden. Denk dat ze morgen gaan kijken of ik eindelijk met clomid mag beginnen. Schrijf morgen wel bij mijn topic hoe het is afgelopen. Maatje
FF een update Omdat mn ongi uitblijft en de zwtest nega is, heb ik vandaag het ziekenhuis weer gebeld. Nu moet ik vrijdag weer voor een echo komen en word er wss provera voorgeschreven om de ongi op te wekken Tot zover deze update.
Hoi Nynke, ook wij zitten in de eerste fase van de MMM. Zaaduitslag krijgen we morgen bij de HA te horen, dan maar afwachten hoe nu verder. Heb werkelijk geen idee, misschien ook wel echo of bloedonderzoek bij mij? Eerst morgen maar bekijken hoe de uitslag is.Succes vrijdag ! Hopen dat de ongi snel komt. x hope
ben net terug van het zh. Heb een echo gehad en aan het slijm te zien moet ik binenn een week ongi worden. Zo niet dan heb ik alvast een recept voor provera gekregen om dan te gebruiken.
Nou mn ongi is gister begonnen, maar is niet de moeite waard. Het is nog nooit zo weinig geweest. Wel al gister een heel klein beetje rood gezien, dus die dag maar als dag 1 neer gezet. Vanmorgen het zh gebeld en moet morgen weer een echo laten maken. En als alles goed kan ik dan ook met clomid beginnen.
Nou ben terug uit het zh. Echo was in orde, alles zag er keurig uit. En ik mag vandaag beginnen met clomid. Wat hebben jullie als bijwerkingen van de clomid gehad?