Wij willen gaan verhuizen en zijn druk op zoek. Maar we hebben een kleine meid nu dik 5 maand. Wie heeft er ervaring mee om te gaan verhuizen met een baby? We merken nu heel erg dat als we thuis komen ze gelijk rustiger is als ze zat is om hele dag weg te zijn.
Wij zijn verhuisd toen dochterlief 8 maanden oud was. Het is me alles meegevallen. We hebben het gek genoeg van de een op de andere dag gedaan. Dus 's ochtends haar naar het kdv gebracht, wij alle spullen over verhuisd, haar 's avonds gehaald en direct naar het nieuwe huis. Dat ging goed. Haar nieuwe kamer was qua maten gelukkig aardig hetzelfde, we hebben dus haar kamer exact hetzelfde gemaakt. De gordijnen konden mee, zelfde kleuren op de muren, meubels op dezelfde plek. Ik had zelfs in beide kamertjes Zwitsalgeurbuiltjes voor dezelfde geur. En zo is het dus bij ons aardig goedgegaan.
wij zijn ook verhuist toen de oudste ongeveer 5 maanden was. tijdens de drukte van de verhuizing zelf ging zoontje overdag naar mijn moeder. spullen hebben we in 1 dag allemaal overgebracht. hij heeft er eigenlijk nooit raar op gereageert. al ons eigen spul was er natuurlijk wel. zijn eigen bed, knuffels etc. Op die leeftijd merken ze er niet eens zo heel veel van.
Hier verhuisd toen hij 6 maanden was! Helemaal goed gegaan! Is zelfs veel rustiger in het nieuwe huis Veel mee gehad met verhuizen zodat hij al kon wennen aan het nieuwe huis... Tijdelijk een box in huis gezet zodat hij bij het schoonmaken enz er gewoon bij kon zijn