Hallo ik ben nieuw hier Ik wil graag een vraag stellen zijn er mensen die een baby hebben met 6 tenen Grote tenen aan me kaar zo ja Wil je dan reageren wil graag reacties horen hoe jullie het dan er varen En hoe verder
Mijn nichtje had bij de geboorte ook dubbele teentjes. Haar grote tenen leken net hartjes. Ze heeft er eigenlijk weinig last van en is inmiddels al 7 jaar. Ze heeft enkel aangepast schoeisel.
een kennis van mij heeft twee kleine tenen aan 1 voet welliswaar, maar hij heeft er geen last van. alleen met schoenen moet hij altijd de wat bredere variant kopen meer niet.
Ik heb zelf twee tenen aan elkaar (tweede en derde), en mijn opa en neefje hebben hetzelfde. Geen last van trouwens, alleen wat meer echo's omdat het verband kan houden met syndromen met meer hand/voet afwijkingen!
Mijn oudste is geboren met een extra teentje en 2 teentjes aan elkaar. Het extra teentje is voor zijn 1e verjaardag weg gehaald. De teentjes, die aan elkaar zitten, laten ze zo. Hij heeft er geen last van, valt eigenlijk ook niet op.