Hoi meiden, al een tijd wil sem niet blijven zitten tijdens de fles, hij zit wel eerst op schoot en dan wilt hij steeds gaan staan. Dan zet ik de fles neer en wil hem weer laten zitten, maar dan klapt hij zijn beentjes naar achteren en ook zijn bovenlijfje Eerst was het af en toe maar even, maar nu elke fles en al vanaf het begin dat ik de fles aanbied! Dacht eerst dat er dan een boertje dwars zat of zo en dan liet ik hem boeren, maar er kwam niks! Wat is dat toch steeds en waarom wil hij alleen staan op mijn schoot? Wie heeft hier ook dit soort problemen?
mijn zoontje had dit ook en toen heb ik het volgende geprobeerd: gaan staan tijdens de voeding (ik gaf borstvoeding dus weet niet of dat scheelt) maar probeer het eens misschien helpt het bij jou ook
Nou dat heb ik al geprobeerd, maar dan verslikt meneer zich! Moet hem zo rechtop mogelijk voeden i.v.m. te sterke zuigbehoefte, hij zit nog op speen 1. En als ik hem niet goed rechtop houd, dan krijgt hij teveel lucht binnen en na de fles komt er veel melk weer uit. @Ayyildizif ik ga dat zo even proberen met de fles van 2 uur, misschien dat het helpt. Ik voed hem ook wel eens in de wipstoel, maar dat is geen succes!
Ik voedde wat je al zegt in de wipstoel en dat ging bij ons prima..maar ken t probleem Valentino drinkt nu alleen nog maar een flesje bij mij op schoot en als ik mijn mobieltje aanzet met een vrolijk deuntje, daar is hij zo van onder de indruk dat hij vergeet tegen te spartelen en netjes zijn flesje opdrinkt!
@Ayyildizf Nou ik heb het gedaan, alleen ik nog van 1 keer niet echt wat zeggen. Probeer de volgende voeding weer, hij had nu zo druk met kijken naar dingen, dat hij misschien overdonderd is
Nou lopend voeden was maar van korte duur, dus dat heb ik maar een dag gedaan! Ben tot de ontdekking gekomen dat Sem in zijn fase zit en het heeeeeeeeeeel leuk vind om te gaan staan, voor zo ver hij het kan natuurlijk Hij doet het ook als hij gewoon bij mij op schoot zit en wil hij ineens gaan staan en hupt dan heen en weer omhoog Gisteren op zijn aankleedkussen tilde hij iedere keer zijn billen op en neer.......... zucht en dat zou ook zo sprongetje moeten zitten, leuk dus nu doet hij het iedere verschoning zijn kont heen en weer :x