Als ik goed gezocht heb, dan is deze er nog niet! Lijkt me leuk om hier met alle mei'12 mama's de buikjes te posten.. kunnen we lekker showen en elkaar zien groeien wie doet er mee?
Tuurlijk doe ik mee! Leuk vergelijkingsmateriaal! Zal ik dan maar de eerste zijn.. Deze is van afgelopen zondag toen was ik (als het goed is) 5 weken en 4 dagen; Bekijk bijlage 183210
JAAAA bezigbijtje!!! we zijn allebei zwanger!!! hihi alles goed meid? leuk dat je deze topic hebt geopend... zodra er iets te zien is ga ik zeker iets posten!
@Martinez, wat ben jij slank meid!!!! Ik wacht nog maar even met buikfoto want heb overgewicht en eerste kindje dus ik denk dat het wat langer zal duren dat het te zien is. Maar ik neem wel een abbo, dus het komt wel
@child; Slank? Zeg maar gerust dun of mager , maar thx! Afgelopen zondag zag ik alleen een klein bobbeltje (zie foto). Nu is mijn buik al best behoorlijk gegroeid of moet ik zeggen mijn darmen
WAUW! je hebt gewoon echt al een buikje Yup! ik ben zelf maar een mager dingetje dus ik wacht nog even met buikfoto's
Wihi. Erg he. Moet ook al zoeken in de kast naar kleding die mijn buik camoufleert. Enne... misschien snappen jullie nu waarom ik positiemode nodig heb haha.
haha ik heb nog geen foto gemaakt.... krijg wel een "darmen" bolletje... mag ik meedoen in dit topic ik ben een beetje een krommetje uitgerekend op jaja 30 april (kan dus eind april zijn begin mei...) hoop ik eerlijk gezegd ook, want vind 30 april wel een beetje een lastige datum
leuk meiden!! ik heb ook nog niks te zien hoor! ben ook pas 4wk1 maar lijkt me juist zo leuk dat je het dan bij elkaar ziet "groeien" hier die van mij van vandaag... @an: heej jij ook, watl leuk, wat goed! hier misselijk vooral en rugpijn af en toe. Meer niet!
Leuk, onze eigen buikfoto's pagina! Er is bij mij niet meer te zien dan mijn eigen zwembandjes! Maar vind het wel een leuk idee om elke week even een fotootje te maken! Als er iets spannends te zien is, plaats ik het ook hoor!
Leuk initiatief. Ik ga zeker meedoen, maar ik kan nu even geen foto uploaden. Ik stuur deze van het weekend! Niet dat er al veel te zien is hoor
*bloos*bloos* najah dat vet wt er zit.. dit was ook n broek die wat bredere band had dus verhuld het een beetje
Ohh zal straks ook even een foto maken! Ben nu 4 weken dus nog niet veel te zien, hoop dat ik niet zo'n gigantische toeter ga krijgen...
Oww wat leuk!! één jaar terug schreef ik hier ook mee, in de 2011 versie dan! Nu een (29)mei 2011 mama geworden Zal ik even een leuk vooruitzicht voor jullie posten? Zo liggen jullie er volgend jaar ook bij