Hoi dames, De titel zegt het al. Mijn hond, een labrador volgt me overal, veel meer dan mijn man en kan echt niet ophouden met zn moedertje te knuffelen . Ik vind het opvallend dat hij mij meer opzoekt dan mijn man en gaat waar ik gaat. Bij mijn vorige zwangerschap had ik dit niet zo in de gaten maar nu wel. Mijn man zegt dat het vorige keer ook zo was. Vertonen jullie huisdieren ook anderen gedrag nu je zwanger bent? Zullen ze het aanvoelen? Zomaar nieuwsgierig
Hij is afstandelijker geworden, kan mij dagen negeren 😅 ik laat het voor wat het is en ga niet anders doen dan normaal. Bij de zs van zoon heeft hij zich nooit anders gedragen hij is nu ook totaal niet beschermend ofzo 😄 we hebben een hond
Oh had ik niet gezien. Mam 1991 haha wat een gekkerd. Missch voelt ie dat ie se aandacht moet gaan verdelen straks
Mijn kat doet heel vreemd sinds ik zwanger ben. Ik heb geen idee waarom ze zo doet... Maar ze plast overal waar ik geweest ben.. Als ik op bed lig, gaat ze daarna aan mijn kant van het bed plassen. Als ik even op de bank lig met een kussen gaat ze op het kussen plassen. Als ik mijn zoontje zijn fles geeft in onze slaapkamer gaat ze op de voedingskussen plassen.. We zijn naar de dierenarts geweest, en ze is helemaal gezond dus geen blaasontsteking ofzo.... Terwijl tijdens de tweede zwangerschap deed ze zulke dingen niet, en wou ze helemaal niets van mij weten.
Onze hond wilde continue bij mij en op mijn buik liggen en ze werd erg waaks. Nu is ze dat nog steeds en gaat ze voor de kinderwagen zitten waar dl in ligt Onze kat deed niks bijzonders, behalve alle plekjes van de baby innemen. Nu negeert hij de baby.
Onze herder doet ook anders tegen me. Heel erg aanhankelijk. Letterlijk op schoot willen kruipen en me werkelijk overal volgen. Mevrouw staat zelfs te wachten als ik van de wc afkom. Achja vind dat gekroel wel fijn dus je hoort me niet klagen
Wij hebben een rottweiler en een jackrussel en de rottweiler wist nog eerder dan ik dat ik zwanger was als ik erop terug kijk. Hij sprong daarvoor gewoon bam op je en ineens niet meer, hij komt wel knuffelen maar is uitermate voorzichtig. Heel lief. De jackrussel kijkt nergens naar, is nog even druk. Merk ik niets aan.
Leuk om de verschillend reacties te lezen. Alleen een plassende kat lijkt me wel een stuk lastiger dan een waakse of knuffelige hond. Ik kijk er wel naar uit om mijn hond en een baby te hebben. Volgens mij gaat dat helemaal gezellig worden. Mijn hond is zo ontzettende lieverd en ook heel rustig. Vindt het volgens mij alleen maar leuk als er iemand bijkomt in huis
De jongste kat gaat naast me zitten en zit me dan gerust een uur lang aan te staren en dan kopjes te geven tegen me buik . De oudste komt constant bij me slapen terwijl die normaal gesproken zo min mogelijk bij mij of mijn vriend in de buurt komt.
zelf geen huisdieren, maar familie wel. De katten van mn moeder die moeten niets van mij hebben. De hond van opa en oma is nog maar een puppy en heel druk. Maar bij mij in de buurt dus niet, en als ie een keer op springt, gaat dat zo voorzichtig dat ik het eigenlijk niet eens voel. De hond van oom en tante is een bordercollie, dus ook actief. Bij binnenkomst rent ie steeds om me heen, totdat ik voetje voor voetje naar de bank geschuifeld ben, dan laat ie me met rust. Springen doet ie ook niet meer sinds ik zwanger ben. De muggen laten me ook veel meer met rust! Ze prikken nog wel, maar geen 8 bulten op een nacht meer. Nu hooguit 8 in een week, terwijl we regelmatig meerdere muggen op de kamer hebben.
Mijn hondje loop me ook achter me aan, wordt er soms gek van. Als ik naar de keuken gaat ie mee en ook idd als ik naar de toilet ga, dan blijft ie voor de deur wachten tot ik klaar ben. Het is wel een lieverdje hoor. Als ik effe op de bank ga liggen dan komt ie gezellig bij me liggen of hij gaat op mijn buik liggen. ( hihi is een kleine hondje hoor me kat is groter lol lol )
Mijn poes is heel aanhankelijk en wil alleen nog maar op mijn buik liggen. Mijn kat is en doet niet anders dan anders.