Jongens naam waren we het over eens : Everon Nu blijkt het dat we een meisje krijgen dus help! Geen namen die eindigen op een o ivm Sylvano , we houden ook wel van Feline of Fay maar is het net niet iemand??
Gefeliciteerd met jullie little girl! Diverse ideetjes: Sylvano en Elin / Eylin Sylvano en Celine / Seline Sylvano en Faeden / Fayden Sylvano en Fayen / Fayenne / Vayen / Vajen Sylvano en Faylin / Faylinn Sylvano en Quincy Sylvano en Quinty Sylvano en Filou / Philou Sylvano en Ilani / Ilana Sylvano en Daphne Sylvano en Ivy Sylvano en Isis Sylvano en Lois Sylvano en Gigi Sylvano en Olivia Sylvano en Livvy / Liv Sylvano en Lizzy / Liz Sylvano en Lola / Nola / Zola Sylvano en Romee Sylvano en Alicia Sylvano en Alexia Sylvano en Alizee Sylvano en Ashley Sylvano en Chayenne Sylvano en Jenoa Sylvano en Delana Sylvano en Feliz Sylvano en Felyn Sylvano en Isolde Sylvano en Jaleesa / Jalisa Sylvano en Kayleigh Sylvano en Livia Sylvano en Lorena Sylvano en Madé / Madee Sylvano en Madelin / Madelyn Sylvano en Miley Sylvano en Elodie Sylvano en Nena Sylvano en Sadé Sylvano en Saphira / Saviera / Safira Sylvano en Vanity Sylvano en Jentl / Yentl Sylvano en Sadie Feline vind ik ook heel mooi!
Dankjullie wel Nee ik vindt Feline ook niet zo passen maar zoo mooi hihi Olivia of Livia vindt ik heel mooi!
Sylvano en Fayenne Sylvano en Felicia Sylvano en Chayenne Sylvano en Destiny Sylvano en Shania Sylvano en Fay
Fay ben ik ook verliefd op Vindt Elynne-Sophie ook leuk maar dan wel aan elkaar net zoals Marie-louise kan dat?
Alles kan. Alleen niet iedereen zal het even mooi vinden en waarschijnlijk wordt het dan toch Elynne. Ik vind Fay ook leuk. Deze schrijfwijze vind ik mooier bij Sylvano passen dan Fee.