Nou de titel zegt het al, wat vinden jullie van de naam Elias? We hebben al een dochter Feline en wilden graag nu ook een naam met 3 lettergrepen. Nou geef jullie mening zou ik zeggen. Groetjes Willemijn
Ik vind het een beetje gek klinken omdat Feline en Elias zo enorm overeenkomt in klank (Eli)! Normaal vind ik een lichte overeenkomst erg mooi, maar dit klinkt wat gek vind ik. Verder vind ik Feline een erg leuke naam en Elias iets minder. Ik vind Elias wat bijbels (Grieks), wat bekakt, maar ergers ook wel weer leuk. Geen idee of je hier wat aan hebt Misschien vind je ook leuk: Antonie Bastian, Bastiaan Caspian Daniël Dorian Evander Joachim Jonatan / Jonathan Julian, Juliën, Julièn Julius Leander Lemuel Lucian Lucius Marius Mattias / Matthias Nicolas Olivier Salomon Silvian Tobias, Tobiah William
Ik vind het eigenlijk wel meevallen met de overeenkomstige klanken. Probeer het maar eens hardop, het gaat best. Wel vind ik dat het twee namen zijn die een beetje "raar"combineren, maar ik kan niet precies duiden waarom. Stijltechnisch denk ik, verschillende achtergronden. Zoiets. Overigens vind ik beide namen heel erg mooi!
Dit vind ik ook. De klank valt echt mee maar iets klopt niet deze namen samen. Vind Elias echt een leuke naam maar niet in combi met Feline.