Ik gebruik vanaf de geboorte van onze zoon de Kruidvat luiers. Ik heb er nooit geen problemen mee gehad. Toen heb ik 2 pakken Pampers gekregen van iemand die ze over had. Maar sindsdien ( nu toch al een week 4/5) lekt onze zoon veel, heel veel door. Waar hij hiervoor makkelijk 2 uur net een luier kon doen (nog in maat 5), is hij nu net 2 uur door gelekt (in maat 6). Hebben meer mensen hier last van sinds kort? Ik weet ook niet of Kruidvat iets veranderd heeft aan de luiers.
Ik zou het zo niet weten eigenlijk. Wat misschien een tip kan zijn( of misschien doe je dat al) is aan de bovenkant van de voorkant van de luier een klein stukje naar binnen vouwen. Was een tip die ik eens kreeg omdat een jongen wel eens omhoog plast zeg maar, snap je me nog Ik weet wel dat mijn zoontje vaker door de luier lekte dan mijn dochtertje.
Is maat 6 nog niet gewoon te groot voor je zoon? Is er geen 5+? (geen idee hoor zover ben ik nog niet) Ik gebruik ook kv luiers voor beide kinderen en die lekken er alleen doorheen als ze echt megavol zitten zeg maat. Gebeurd hier bv nog weleens enkele keer dat zoonlief na de nacht heeft gelekt maar dan gewoon omdat de luier het vele vocht niet aankon. Mijn zoon draagt maat 5.
Ik zou maat 5 weer proberen. Ik werk met volwassen die incontinentiemateriaal dragen en er wordt door de leverancier altijd gezegd een zo klein mogelijke luier te gebruiken. Een maat groter neemt niet meer op maar sluit ook niet helemaal goed aan. En bij de benen de randjes goed naar buiten vouwen.
Ik ben inderdaad maat 5 + naar 6 gegaan, omdat ik juist het gevoel had dat 5 + aan de kleine kant waren.. Mijn zoontje is nogal een beer, hij is erg groot voor zijn leeftijd.
hier geen last van, zijn volgens mij wel verniewd maar ik vind ze juist beter. Ik zou ook zeggen te groot? Mijn zoontje heeft nog maat 5 aan....en is ouder maar die van jou is een beer? Echt hele brede billen bedoel je dan? Maat 5 is al ruim vind ik nml en tussen maat 5 en 6 kan ik mij voorstellen dat erg veel verschil zit? ( mijn zoontje is niet breed, mt 92 broeken, boven maat groter)