kapsel voor verdwaalde kruinen

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Beckje, 28 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    Al heel lang zit ik een beetje met mijn handen in het haar... mijn dochter heeft vanaf haar oren een rijtje krullen, die ook lekker alle kanten op dansen. nu is de rest wel gewoon glad... ziet er beetje rommelig uit. nu probeer ik al af en toe een staartje in te doen, maar met een (of meerdere?) hele scheve kruin ziet het er toch raar uit, net als een haarband, lijkt er gewoon iets niet te kloppen. (alsof alles helemaal scheef zit zeg maar)
    ze heeft niet super veel haar, dus 1 staartje is al een hele prestatie voor elkaar te krijgen (is heel dunnetjes) voor zolang ze het laat zitten natuurlijk haha. dus meerdere vlechtjes ofzo om de boel op de plek te krijgen gaat helaas niet.
    hoe lossen jullie verdwaalde kruinen op? is dat nog te 'verplaatsen'?

2. Emm27

Emm27 Fanatiek lid

24 mrt 2013
    1.909
    387
    83
    Ik kan als ze natte haartjes heeft de kruin wel wegkammen. Dan krijgt ze meestal een klein knotje of staartje in. Hier overigens piekerig haar ook half steil half krullend. Staat al snel slordig maar met een klein staartje superleuk

3. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    gaat dat dan niet eigenwijs weer terug staan? :) hier gaat het uiteindelijk weer in het 'oude' model terug als het droog is. zat al te denken aan haarlak in een kammetje spuiten en zo doorkammen, maarja om met een kind van 2 met haarlak in de weer te gaan, vind ik ook zoiets ;)

4. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    Je hebt speciale baby gel, kennis van mij gebruikte dat veel met haar springerige krullen en kruinen meid. Zag er altijd goed uit bij haar en bleef ook netjes zitten.
    Die van mij heeft ook kruinen en ik kam het, trek het glad, en bind het straks genoeg in :D
    Dan nog zie je de kruinen terug komen maar niet zo erg dat het hinderlijk is.

Ik had ergens gehoord dat je haar kon trainen, als het haar naar links wilde vallen en je vlechten het die kant op (ik doe veel schuine invlechten) dan wilde het vanzelf de andere kant op.
    Heel verhaal, en weet niet of het een broodje aap is, maar ok, proberen kan altijd toch?

5. Emm27

Emm27 Fanatiek lid

24 mrt 2013
    1.909
    387
    83
    Bij mijn dochter blijft het netjes zitten. Ik gebruik soms babygel soms haarlotion maar meestal niks

Deel Deze Pagina