in de bijlsuiter van de map stond dat je na 2 weken kon testen. ik had alleen zaterdag al getest om mijzelf gerust te stellen. bij mijn dochter teste ik trouwens ook al voor de 3 weken posi. nou meiden ga nu naar de winkel.
nou heb net getest maar de testen zijn negatief. waarschijnlijk dus toch nog oud hcg hormoon geweest dan ofzo. gelukkig maar... kan ik nog lekker normaal genieten van mijn kleine meisje
nou dat lijkt me niet.. denk dat je dankzijdie map een miskraam heb gehad..dat zou ik denken dan iniedergeval..want je hebt toch met 2 testen postief getest?
ja was voor mezelf ook niet echt prettig. ben er best een beetje van slag van geweest met de gedachte dat ik het zelf veroorzaakt had. gelukkig gaat het inmiddels iets beter en weet ik wel dat het beter is zo. op deze manier kan ik nog even lekker genieten van mijn dochtertje. maar dat neemt niet weg dat ik de hele gang van zaken toch vreselijk heb gevonden. en zo'n pil neem ik dus ook NOOIT!! weer.
dat denk ik dat je het erg hebt gevonden en ik wil helemaal niet vervelend gaan doen maar ik had die pil nooit genomen, maar dit is ook een hele moeilijke kwestie he die keuze kan je ook alleen maar zelf maken
MK kan niet door pil komen. Morning after pil werkt direct. Je lijf krijgt echt geen kans om HCG op te bouwen. Je raakt theoretisch dus nooit zwanger. Dus die enge gedachte mag je uit je hoofd zetten hoor. Ik ben zelf zwanger geworden door IUI, na een wens van anderhalf jaar. Onlangs een keer onveilig gevreeen. Achteraf hadden we het er nog over, maar ach... hoe groot is de kans dat je na onveilige sex, en dan ook nog in onze situatie zwanger bent? Nou bij ons bleek het dus raak. Ben nu 5 weken zwanger en heb een dochtertje van 7,5 maand. Was wel ff schrikken hoor! Maar tis zeer welkom!
Shenoby meid, zet die gedachte uit je hoofd dat je een MK door de MAP heb gekregen....! Ik heb ze zelf verkocht en je neemt er 1 binnen 48 uur als het goed is.... Dan heeft er nog geen bevruchting plaatsgevonden vandaar de inname binnen 48 uur
@ fairy11 thanks. toch raar dat ik dan wel zwanger ben geraakt. heb namelijk ook nog wel bloedingen e.d gehad achteraf. maar goed, wat gebeurd is is niet meer terug te draaien en gelukkig heb ik het een plekje kunnen geven. @ jannes gefeliciteerd met je zwangerschap. toch een wondertje dan he? eerst na zoveel moeite en dan ineens spontaan.
naar mijn weten kan je alitjd nog gewoon zwanger raken ondanks die map.. ze had toch ook 2 positieve testen..dus ik denk juist wel dat het een miskraam was. jannes: voor jou is deze tweede dus echt een wondertje In jouw geval zou ik daar dan ook gewoon zeer dankbaar voor zijn ja toch