o jee help...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door amy1981, 1 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    O jee help... Wij hebben vanavond gezellig bij vrienden gegeten.
    Ze had heerlijk gekookt. Ik vroeg wel ff tussen neus en lip door wat er zoal in zat, maar had er geen idee van dat rozemarijn (hadden ze bij het vlees gebruikt) misschien afgeraden wordt tijdens de zwangerschap. Ik dacht echt dat ik goed van alles op de hoogte was. Op voedingscentrum staat dat niet, maar las elders op internet dat het de doorbloeding van onderen bevordert en het afgeraden wordt. Moet ik me nu zorgen maken?!?!?!?:(

2. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    1 keertje kan echt geen kwaad....
    Ook kruidenthee zit allemaal dingen op die "niet mogen"
    Nou ik hou van mijn kruidenthee en drink af en toe gewoon lekker mn bakkie thee

3. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Eenmalig eten zal niet zoveel kwaad kunnen, maar je moet het niet elke dag eten.

4. Within

Within Niet meer actief

Ook hier geld; geen lepels tegelijk :)

5. lavinia

lavinia Lid

22 aug 2009
    37
    0
    0
    Winkelmedewerker
    Leeuwarden
    Ik ben ook onzeker over wat ik wel en niet kan innemen, maar ik denk dat het geen kwaad kan als je een keertje Rozemarijn hebt gegeten. Zolang je niet hele kruiden potjes leeg eet zal het wel meevallen denk ik ;)

6. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Kruiden verwerkt in voeding is redelijk veilig, het gaat om dat je de kruiden niet binnenkrijgt in een grote hoeveelheid.. Bijv met homeopathishe middeltjes..

7. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Bedankt, dat stelt me enigzins gerust.

8. Flammy

Flammy Lid

29 aug 2012
    66
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij kan het in het eten niet veel kwaad.Ik beloof dat het in de thee een ander verhaal is.

Deel Deze Pagina