o jee... mijn tuin wordt een kinderparadijs (en mijn man is niet blij)

Discussie in 'De lounge' gestart door Tord, 21 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brezjika

Brezjika Bekend lid

Zo hey, wat een tuin heb jij!:D Ik breng die van mij wel effe langs eerdaags :D:D:D:D

2. mama em

mama em Fanatiek lid

2 apr 2008
    1.315
    0
    36
    wow wat n mooie tuin :)
    Waar heb je dat speelhuisje gekocht?

Hier een miniglijbaan, auto en driewieler, schelpzandbak en schommel (allemaal gekregen) en we willen dus zo'n huisje kopen met glijbaan en schommels.
    Verder nog de losse zooi zoals bellenblaas, ballen enzo.

Mij kan het niet een groot genoeg speelparadijs zijn.
    Vriendlief houd ervan dat het opgeruimd is, maar vind het stiekum ook leuk.

3. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    heb net in jou topic gereageerd;)

4. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

hier ook iemand met eenbelachelijk grote tuin, alleen het stukje gras is al meer dan 200vierkante meter dan hebben we nog een heel groot terras (en wat schuren):):):)

we hebben er alleen nog niet veel in staan, een glijbaantje (die moet je zoeken hihi) en we hebben een zandbak, haar konijnen staan er ook (ook in een mooi groot hok met ren) dan nog loop fiets (2stuks) een drie wieler, en her en der nog wat molentjes.
    helaas nog geen buitenschommel en huisje (wel in huis een schommel) zwembadje ligt nog in de schuur
    maar goed ze vermaakt zich nog het beste met een emmer en een veger en water :D

5. butterfly1984

butterfly1984 Fanatiek lid

Hier ook hoor!
    Een schommel, zandbak, 2 tentjes verbonden door een tunnel, fietsjes, skippyballen, grote bellenblaasdingen, ballen, krijt en vast nog wel wat:D. We hebben gras en tegels
    O ja zo'n wipwap ding waar ze met z'n 2en op kunnen, maar ook alleen.

6. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.423
    447
    83
    Limburg
    Hier een vrij kleine tuin maar hier staat ook een zandbak, glijbaantje, soort wipding. Verder ligt er nog ergens een bal en loopfietsje. Schommel komt er nog binnenkort.
    DAarbij hebben wij hier in de buurt heel veel leuke speeltuintjes dus daar gaan we ook geregeld heen.

7. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Hier raakt de tuin ook zo langzamerhand vol, maar heb wel een stuk terras met een tafel en stoelen dus kan er zelf ook van genieten!
    De kids zijn nu sinds het mooie weer alleen maar buiten, zelfs nu al staat mijn dochter op de trampoline in haar pyama!

8. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Hier een behoorlijke tuin maar voor iemand die altijd heel hard riep: "Mijn kinderen krijgen gèèn plastic speelgoed!!" is er toch ergens iets grandioos misgegaan.... :cool:

Er staat/hangt/slingert rond:
    Een tractor met aanhanger
    Een driewieler.
    een step.
    Een little tikes loopauto
    Een little tikes wipwap
    Een Little tikes glijbaan
    Zo'n plastic 3delige kan-3-jaar-mee schommel
    Een zandbak
    86 setjes emmertjes/zeefjes/schepjes en dat soort meuk
    Een grote trampoline
    Diverse ballen
    Alles wat ze van binnen mee naar buiten slepen
    en een opblaaszwembadje van 90cm doorsnee... :D

En waar spelen ze mee? De steentjes die langs het huis liggen....

O ja, het mooiste van alles? Het grootste gedeelte van al dat spul hebben we gekregen van vrienden en familie waarvan de kinderen te groot werden. Want al is het het laatste wat ik doe, ik koop gèèn plastic speelgoed voor mijn kinderen!! ;)

9. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    wij hebben ook een speeltuin in de achtertuin:p

trampoline van 3 bij 4 mtr, water en zandtafel, zandbak, speelhuisje met glijbaan, wipwap, miniglijbaan en een kinderbadje... :p een tafeltje met parasol en 2 kleine stoeltjes..... blokkentafel, keukentje met potten en pannen.... maar we hebben dan wel een hele grote tuin en nog genoeg ruimte om te zitten en te lopen:p

10. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Onze tuin is 5.5 bij 13 meter dus niet supergroot maar we hebben een speelhuisje, glijbaan, ballen, hockeyspullen, skippybal, er komt nog een zand/watertafel en straks een zwembadje natuurlijk, onze tuin is er voor de kids dus helemaal niet erg mijn man zou eerder het niet goed vinden als we onze tuin strak en voor ons zelf hielden.. dus wij kunnen er gelukkig allebei van genieten!

11. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Onze tuin is 7 x 9 m, niet echt heel groot, maar al groter dan onze vorige tuin.
    We hebben een schommel voor de kinderen, een houten speelhuisje en alleen zo'n lelijke, maar praktische schelp als zandbak, die grotendeels achter de buxushaag staat, dus die zie je niet zo goed.

12. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    Hoe groot onze tuin exact is geen idee maar ook hier een kinderparadijs.
    Er staat een trampoline van 3,50mtr doorsnee,een hout speelhuis met glijbaan en schommels eraan.
    Een schelpen zandbak,2 skelters,2 tractoren en ander klein speelgoed. Maar ja wij hebben nog een zitplaats overdekt gelukkig. Ach we hebben nu eenmaal 3 kinderen en dan heb je zoiets gewoon.

13. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Hier ook een erg grote tuin, met veel speelgoed!

Een speelhuisje
    Een speelklim toestel met glijbaan
    Een picknicktafel
    Een zandbak
    Een zwembad
    Een springkussen
    Een wip
    Een quad
    Een vespa
    Een motortje
    Een driewieler
    Een traptractor met kar
    Een zand-water tafel
    Een waterplay (die ik eerdaags in de vuilnisbak gooi)
    Een ballenbak
    Een tentje met tunnel

En dan nog allemaal losse dingen, bellenblaas en ballen en al die meuk!

14. 078mama

078mama Niet meer actief

Heb jij niet eens een trampoline??? Armoedig hoor :D

15. LovelyDK

Echt slecht he! Terwijl mn kleine vriend het zo geweldig vindt haha!

16. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ik wil dus een zandbak voor mijn kids maar mijn man dus absoluut niet....
    de hele tuin hier staat ook dus vol met alles en de schuur en de zolder.....maar....is het ook echt een must have
    of heeft mijn man gelijk
    hij zeg dat je alleen maar rotzooi ervan hebt....

17. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Hoezo, is je zoon er al op uitgekeken? Ik wil er ook eentje kopen, maar twijfel of mijn zoon het leuk blijft vinden.

18. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    heb de fietsjes enzo nog niet meegeteld eigenlijk... en een scooter autootje met een accu.... een hele oude antieke kinderfiets die mijn dochter zelf gekocht heeft bij de kringloopwinkel:p voor 2 euro... ze is er niet meer af te krijgen terwijl ze een hele mooie fiets nog heeft staan.... de fietsjes e.d kunnen we opbergen onder het glijbaanhuisje... dus dat is wel handig..... ik zag op de 2e pagina een hele mooie tuin zeg!! jemig die is wel heeeel groot..... dacht dat wij een grote tuin hadden:p

19. LovelyDK

Mikki hij was er idd heel snel op uitgekeken... Gek ding!

20. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Hier een speel tuin maar ook een tuin voor het hele gezin.
    Voor Tess staat er een hoge glijbaan, ballentent, wipkip, zandbak, trampoline en ze heeft een eigen tuintje met bloemen.
    Daarnaast natuurlijk (loop)fietsen, ballen, stoepkrijt en de hele mikmak.
    Het eerste stuk van de tuin is afgezet voor de honden, daarin staat een bankje (waar ze lekker op kunnen liggen in de zon) een grote kuip met water, een zandbak om te graven en heel veel botjes, balletjes, frisbees etc.
    En dan hebben mijn man en ik 3 zitjes.
    Een waar een loungeset staat ( 2 banken, 2 stoelen en lage tafel) een waar een tuintafel met 4 stoelen staat ( om aan te eten) en een waar 2 zonnebedden staan ( uiteraard om te zonnen)

Deel Deze Pagina