O jee... of niks aan de hand?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door amy1981, 8 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    hahaha ik dacht toen ik net zwanger was ook..ojeee kaaspizza??

Hier is vanavond een heerlijke 4kazenpizza bezorgt met gorgonzola...jammmm....:)

2. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hormonen neem ik aan he x) Dit is dan wel m'n 1e maar heb er ook last van hoor, en hey, je kan het beter voor jezelf vragen dan de hele tijd in de zorgen zitten, ook niet goed voor je kindje! Maar zie dat je al bijna 34 weekjes bent, dus nog eventjes :) En zoals ik al zei: better safe than sorry x

3. Englishwoman90

Englishwoman90 Niet meer actief

Zo heeft iedereen wel wat, ikzelf loop rond zonder vruchtwater. Toch heeft de gyn er voor gekozen het nog eventjes aan te zien (moet volgende week terug komen). Natuurlijk maak ik me dan ook zorgen, ook omdat ik eigenlijk niet weet wat de gevolgen daarvan kunnen zijn. Maar omdat hij als deskundige zegt dat het voor nu geen kwaad kan, probeer ik me er rationeel mee om te gaan en me hier bij neer te leggen. Ik ga bewust geen verhalen googelen o.i.d. omdat ik dan altijd horrorverhalen tegenkom. Ik probeer gewoon verder te genieten van de zwangerschap en me daarop te richten.

4. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Goed van je!
    En je hebt gelijk je kan inderdaad maar beter niet google-en daar ben ik wel achter:p

@Kaala, inderdaad; better safe than sorry hihi

Deel Deze Pagina