Mijn god, zit ik fijn achter me laptopje, gaat opeens de bel. Allemaal kindertjes met lampjes! Whaha ik heb dit nog nooit meegemaakt. Kom niet van een andere planeet hoor maar ik ken het helemaal niet. Zijn wij nooit mee opgegroeid... Het lullige ervan was dat ik geen snoep in huis heb
Heb nu wel snoep in huis, maar weet niet of ze hier aan sint maarten doen. Ik kom uit Eindhoven en daar doen ze daar niet aan. Was 2 jaar geleden (toen woonde we ergens anders) stom verbaasd toen ze aan de deur kwamen. Had gelukkig nog een paar zakjes chips in huis.
Hier geen st maarten. Vorige week hebben ze Halloween gevierd in de wijk. Je kon je opgeven als Snoephuis, maar 100 x de bel met een klein mannetje in bed.. nee dit jaar maar niet. Volgend jaar misschien en dan versier ik ook mijn huis eng!~hahahahah
Nou, heb mijn snoepmandje klaarstaan. Bij de supermarkt was bijna geen snoep meer te krijgen, dus ik verwachtte een invasie, maar tot nu toe nog niets.....................(klopt op onbewerkt hout)
Hier zijn een stuk of 30 kinderen aan de deur geweest nu is het stil en liggen de kids ondertussen op 1 oor denk ik
Hier maar 9 kindjes... Kom ik aan met mijn 4 zakken snoep.... Hmmm.... He... moet ik het allemaal zélf opeten!
bij ons maar 9 dit jaar.. had 6 zakken marsen/snickers/kittekat enzo gehaalt ... Nou ja het komt wel op
Hier zijn er een stuk of 25 geweest, gok ik. Ik had dus m'n bel uitgezet, maar kon t gewoon niet over mn hart verkrijgen om niks te doen, stom he haha. Ik vind t gewoon zo'n leuke traditie. Dus ik heb een mandje met snoepjes buiten gehangen (er staat hier een grote stellage van de schilders in de voortuin), met een briefje erbij 'niet bellen, zelf pakken'. En ik hoorde regelmatig zingen en dan gluurde ik even vanuit de keuken en zag ik kinderen met lichtjes bij t mandje staan Er zijn in totaal zo'n 30 snoepjes uit, dus ik gok dat er zo'n 25 kinderen geweest zijn (net als voorgaande jaren, ongeveer zelfde aantal)
hier geen kinderen... wel veel lampjes en ouders met kindjes langs zien komen maar helaas... niets... Viel me trouwens ook op dat als je niet meteen open deed ze ook meteen weer weg waren(bij de buren hadden ze aangebeld, 2 seconde later waren ze weer weg)
Hier ook maar een stuk of 30 gehad.. het begon met groepen van 4 a 5 dus ik maar snel weer naar de winkel want dacht dat heb ik niet genoeg in huis.... Nou wie wil er nog een Mars of Snickers? want ik heb nog genoeg
Nou.... ik zat klaar hoor met m'n trommeltje! In de verte zag ik al best veel kinderen met lichtjes zwaaien en dacht, Ja daar komen ze hoor.... 2 kindjes zijn langsgeweest! Ik kreeg vanmiddag een sterk vermoeden dat het wel eens druk kon worden, aangezien alle mandarijnen uitverkocht waren! dus dat wordt snoepen... he, wat vervelend.
Ik had 12 pakketjes gemaakt, ik heb er nog 3 over en het was nog wel heel mooi weer. We zijn gewoon niet zo geliefd denk ik.