Wat moet ik nu weer vragen voor m'n verjaardag? Sinds er kids in de familie zijn doen we ook aan sinterklaas en we deden al aan kerst. En dan ben ik ook nog jarig. Wie heeft er een leuk idee voor een verjaardags kado. Ik weet het echt niet meer. (erg he )
leuke foto van de kleine Beautydagje Dagje weg voor jouw alleen (tutten bedoel ik dan) bioscoopbon kledingbon cd/dvd..
Boekenbon cadeaubon Laat je trakteren op een etentje Een kikabeer ( dat gaat het om het goede doel) Een donatie in jou naam aan een goed doel. Lekkere dingen uit de wereld winkel
Dat vind ik wel een leuk idee Ik vind zelf dat ik dat ook wel verdiend heb Nog meer mensen met leuke ideeen?
Hier ook hetzelfde probleem. 5 dec sinterklaas 20 dec verjaardag 25 dec kerst. Ik vraag gewoon waardebonnen van winkels zoals de hema en prenatal of tuincentrums. Ik wist ook nooit iets te vragen met het gevolg dat je met onzin dingen komt te zitten
Hier ongeveer hetzelfde probleem... Wij gaan een weekendje weg voor m'n verjaardag, de 1e keer sinds Alyna geboren is dus dat vind ik wel een mooi kado. Wanneer ben je jarig Lolly? Ikke de 23e.
Ik ben de 28e jarig. Ik wil wel graag een weekendje weg maar m'n mannetje niet. Hij vind het iets te duur voor een verjaardags kado. Wanneer gaan jullie weg en waar naar toe? Nieuwsgierig he 8-[
weet niet of het hier mag staan... maar op marktplaats verkopen ze het en ik heb hem gratis gevonden in ieder geval ga zo de voorwaardens erbij zoeken maar weet zeker als je nu boekt voor binnen nu en voor de kerst dcht ik dat het telt... je moet dan bij het boeken als kortingscode ...samen... intoetsen en krijg je 50 % korting veel plezeir ermee Als je nog niet geboekt hebt is dit misschien een idee!
een ketting met je naam een lekker geurtje wat nieuwe kleding (die je zelf mag uitzoeken uiteraard) geld zodat je zelf wat kan uitzoeke
Wij gaan de 21e weg en komen de 23e terug. De trip gaat naar Heerlen deze keer, grootste winkelcentrum van de provincie Limburg= good enough for me!
We hebben idd nog niet geboekt, maar hebben wel een hotel in gedachten...wou eigenlijk vanavond gaan boeken. Kun je me mss in een pb'tje wat meer info sturen?
Ik ga kadobonnen vragen van de bouwmarkt hier. Van die bonnen ga ik een naambord voor aan de deur bestellen.
oke tot nu toe het volgende op mijn lijstje staan. lekker geurtje mascara spul voor onder de zonnebank Een gezichtsbehandeling lijkt me toch ook wel lekker. Maar verder kom ik niet. Ik blijf denken.......