Wat goed dat je het gedaan hebt en gaaf dat het voor jouw gevoel zo goed is gegaan. Nu afwachten, hopelijk ben je door meid. Ik duim voor je! En anders, inderdaad een ervaring rijker!!
YOU DID IT!!!!!!!! Wat goed zeg! Ik zal voor je duimen deze maand. Ontzettend stoer dat je dit hebt gedaan!
Ja, ben eigenlijk ook best trots op mezelf hihi....Mijn zus was mee en die was volgens mij nog zenuwachtiger dan ik wahaha....
whauw super man je hebt het gewoon gedaan en daar gaat het om!!! ben heel benieuwd of je door bent!!!! als je maar plezier hebt gehad!!!
ik vind het echt superstoer van je dat je hebt meegedaan en ga nu duimen dat je door bent naar de volgende ronde
Ik had ook ff gegoogled hoe ze heette en volgens mij was het die Sharon. Maar nu twijfel ik of zij het wel was. Maar iemand anders dacht haar ook te herkennen. Ik denk dat je haar nog wel verder tegen komt. Er kwam een geluid uit die kamer...wow...en een mooie meid ook.
Hallo dames, De spanning stijgt hihi. Ik ben nog niet gebeld dat ik door ben....maarrrr, ik heb ook nog geen e-mail dat ik niet door ben. Ik verwacht het niet hoor met al die duizenden goede kandidaten maar het is wel spannend zeg...Ik wilde jullie ff op de hoogte houden.
Er is nog een mogelijkheid..en dat is dat ze met camera en al voor je deur gaan staan met de mededeling dat je door bent! Dat zou wat zijn of niet dan!
Echt waar?! Nou, dan mag ik wel snel ff een make-upje opdoen wahahah. Mijn vriend zei ook al zoiets dat dat vorig jaar ook was maar ik kan me het niet herrinneren.
ja klopt! Mijn schoonzusje heeft vorig jaar meegedaan en toen vertelden ze dat dat een van de mogelijkheden was! Dus die zat elke dag met haar hotmail open, de telefoon aan haar lichaam geplakt en idd een makeupje op voor het geval dat hahaha Uiteindelijk is ze gebeld. Maar zoals bij Ben Saunders en zijn broer zijn ze destijds ook het nieuws persoonlijk komen brengen, dus ik zou zeggen..huis aan kant en je beste outfit aan, je weet maar nooit!
Ze hebben toch ook kandidaten via 538 benaderd? En opgezocht met camera op hun werk? Ja Wendy, dat wordt elke dag tip top voor de dag komen Kun je alvast wennen aan het leven van een bn'er hahaha. Sterkte met wachten!!!