Pffff spannend zeg! En nu moet je maar gewoon afwachten? Haha. Dat duurt laaaaaaang natuurlijk! Balen dat ze niet kunnen zeggen wanneer je ongeveer wat hoort. Succes!!!
Hoiiii Nee, ik ben nog niet gebeld maar ook nog geen e-mail.....het wordt wel heel spannend nu hoor. Eind juni is al in zicht....
Nog niets gehoord...... Maar ik zat net te googlen en las ergens dat iemand had gehoord dat de mensen die door zijn dit al weten alleen niets mogen zeggen i.v.m. geheimhouding.....ach ja, we zullen zien.
ik had marco borsato in mijn lijst van hyves en die had laatst een www van nu ff lekker lunchen met nick en simon, angela en nog iemand dacht eigenlijk gelijk van zouden ze al bezig zijn met de audities!! hopelijk hoor je snel wat!!!
In de brief die ik daarna meekreeg stond dat als je door bent je beschikbaar moet zijn tussen 6 en 13 augustus. Je gaat dan 1 dag oefenen met de band en op een andere dag de auditie doen. Dus ze zullen denk ik nog niet bezig zijn....Maarre, ik hoop ook snel dat ik wat te horen krijg. Verlos me!!! wahahahaha
Hoi, Mijn zus heeft ook meegedaan en moest 3 liedjes zingen en mocht ook bij de redactie nog komen praten, maar heeft tot op heden ook nog steeds niets gehoord... Ze is alleen de brief kwijtgeraakt waarop de verdere procedure staat, kan jij me aub informeren wat daarop stond? En wanneer de uiterste datum is dat je wat hoort? En heb je zelf al wat gehoord trouwens!!?? Bedankt alvast!! Gr Angela
Nee dames....nog steeds niets gehoord. Op internet lees ik wel dat een aantal al weten dat ze door zijn dus ze zijn wel bezig. Spannend!!!!! Maar ik las ook dat er van de 10000 maar 150 door gaan naar de blind auditions dus de kans is klein hoor, maar je weet het nooit hihihi. Angela: In de brief die ik daarna meekreeg stond dat als je door bent je beschikbaar moet zijn tussen 6 en 13 augustus. Je gaat dan 1 dag oefenen met de band en op een andere dag de auditie doen. En je wordt gebeld als je door bent en je krijgt een mail als je niet door bent.
Pppffff.....weer een dag verder en nog steeds niets. Ik begin de hoop een beetje op te geven nu. Ik las maandag dat er al een aantal zijn gebeld en hoe lang doe je daar over als er daadwerkelijk van 10000 maar 150 door gaan. Maar aan de andere kant....ik las ook weer ergens dat niet iedereen een brief meekreeg na zijn auditie waarin informatie stond...en die heb ik wel gekregen. Ik hoop dat ik snel wat hoor, dan hoef ik niet elke keer mijn telefoon mee te nemen als ik naar de wc ga wahahahaha.
Spannend hoor!!! Succes!! Ps net even mijn berichtje gewijzigd.. Ben ook zon lekkere oenemaloen beetje te laat reageren, btr even "inlezen" volgende keer haha