Spannend. Je hebt een hele mooie warme stem. Ik hoop voor je dat je door bent en dat je snel bericht krijgt.
Nee, nog steeds niets....maar het kan nu echt niet lang meer duren want eind juni is uiterlijk donderdag. Maarre, als ze er zo lang over doen denk ik dat het een e-mail wordt hoor.
balen dat het zo lang moet duren zeg!! ik blijf je topic in de gaten houden en ga nog steeds heel hard voor je duimen!
O jee, nu wordt het spannend. Ik lees op twitter dat er ineens veel door hebben gekregen dat ze niet door zijn. En vanochtend zag ik een bericht van een meid die had geschreven dat ze door was naar de volgende ronde. Dus ze zijn blijkbaar nog wel mensen aan het bellen dat ze door gaan en nu ook echt mensen aan het afwijzen. Ik hou het niet meer!!!! Heb standaard mijn mail open hier op mijn werk. Maar we gaan natuurlijk niet voor het mailtje hé!!
Tjee wat houden ze de spanning erin zeg! Hoop voor je dat ze je gaan bellen. Heb je een mobiel nummer opgegeven of huisnummer.?
Mobiel...en moest ook 2x een nummer van familie ofzo opgeven dus heb mijn vriend ook de opdracht gegeven de komende dagen met zijn mobiel naar de wc te gaan hihihi....
Poehhhh wat een zenuwen. Als je op twitter zoekt op tvoh dan zie steeds meer berichten komen dat mensen niet door zijn....
Dat zegt niks over jou natuurlijk! Zei je niet dat ze tijdens je auditie aan het mee swingen waren? Komt vast wel goed . En dan zul je nog nerveuzer zijn als je doorbent want dan moet je met je kont op tv voor een stel bn'ers