Ja zeker. Ik heb een heel veelzijdige stem.Mijn lerares was ook de lerares van John Vooys van We will rock you. Dus daar heb ik ook les van gehad. Maar goed misschien later wat mee doen ha ha. Ik zing niet eens in de douche ha ha. Zo'n schijterd ben ik. Maar goed jij bent lekker door naar de audities
Een collega van mij heeft ook mee gedaan met zo´n soort programma, heeft de finale gehaald en is uiteindelijk 2de geworden. En nu? Ze heeft voor de rest niks meer gehoord en word ook niet herkent. Zou daar dus ook niet te veel aandenken, in ieder geval heel veel succes!
Wow wendy! Gefeliciteerd. Volgens mij heb ik wel eens berichten van je gelezen in the voice topic. Kan dat? Tijdens de opnames word je enorm getraind, dus ook al zing je nu nog niet 100%, dat komt wel gedurende de show. Dat ze je hebben uitgenodigd is natuurlijk al heel wat! Wat het voor je gezin betekend? Misschien wel een hele beroemde mama, met heel veel centjes hahaha dat zou toch mooi zijn? Ik ga kijken en je actief volgen! En mijn stem heb je hoor!
Wendy, toen mijn broer bij de wereld draait door moest optreden en een interview kreeg heeft hij bloeddruk verlagers gekregen tegen de zenuwen. Beta blockers. Misschien iets om te onthouden.
Nou, hier is tie hoor (bibber bibber). Net snel even opgenomen toen ik thuis kwam met het webcammetje van mijn laptop.....Moet natuurlijk nog flink oefenen op dit nummer want heb gister pas bedacht dat ik deze wilde doen. O ja, ik heb er 2 zinnen tussenuit gehaald anders duurt het te lang vind ik.... YouTube - ‪Me singing a little bit from Adele - Somewone like you‬‏
Ik vind het goed! Weet je al welk nummer je wil gaan doen bij de auditie of krijg je van het programma een nummer?
Super stem meis!! Mn dochtertje van 2 zat al mee te zingen, haha, we luisteren aardig wat naar adele Onze stem heb je!!!
oooh meid, wat een stem. krijg er kippenvel van. wat mooi, zeker dat nummer van "use sombody" echt heel mooi
Mooi gezongen hoor!!!Maar vind de 'use somebody' echt gaaf door je gezongen!!!Die zou ik doen tijdens de auditie
Heeeee, mijn vriendin is ook uitgenodigt en zij gaat dit nummer ook doen.... Heel veel succes! klinkt goed!
Mooi! Ik zou Use Somebody juist niet doen, juist omdat dat het auditie nummer van Ben was vorig jaar. Heb je ook nummers in een heel andere stijl? Dus geen Adele?
Bedankt voor de complimenten!! Moet ervan blozen hoor. Ik vind het moeilijk een nummer uit te zoeken. Use somebody wil ik inderdaad liever niet doen omdat het het auditienummer was van Ben. Hebben jullie nog tips? Anouk ligt mij wel maar vind ik weer zo cliché.....
Juist niet, heb zelden iemand Anouk zien doen tijdens een auditie. Dan zou ik wel voor een minder bekend Anouk nummer gaan. Kun je daar ook iets over zingen en dan hier plaatsen?