O jee, uitnodiging om auditite te doen voor The voice of Holland

Discussie in 'De lounge' gestart door 00Wendy00, 22 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Wendy,wow mooie stem heb je! Echt super! :D

2. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

Ik zou dan die zwarte pumps aandoen. En geen grijs of zwart truitje maar een opvallender kleurtje. Of gewoon wit. Bij de H&M heb je op dit moment veel leuke kleurrijke wijdvallende tops

3. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik zou ook lekker mooi kleurtje aantrekken evt met dezelfde kleur pump ofzo erbij, even kijken welke kleur je goed staat..

4. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Klasgenootje van mijn cursus had zaterdag een waanzinnig leuke top aan...zalmroze met laagjes kant erover (niet heel veel laagjes, een stuk of 4). Maar ik weet niet waar ze dat truitje vandaan heeft......

5. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    je zingt echt super mooi!

6. debq

debq Fanatiek lid

10 mrt 2010
    3.797
    761
    113
    Welke kleur staat je goed?

Ik had trouwens al eerder mee gelezen en idd hele mooie stem, heb gister samen met mijn man even zitten luisteren..

7. debq

debq Fanatiek lid

10 mrt 2010
    3.797
    761
    113
    H&M Shop Online
    Dan bij tops, laat alles zien, pagina 10 1e truitje
    Dit is wel een mooi truitje, met mooie schoenen. Het truitje zit volgens mij lekker en is niet strak, wel mooi..

8. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Wendy....wauw!

9. Foxter

Foxter Niet meer actief

Wauw super mooi!!!!! (en dat van een vrouwelijke gordon die altijd overal wat op aan te merken heeft :D )

10. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
  11. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    wow wat super dat je uitgenodigd bent!
    ik heb net even geluisterd op je kanaal van youtube en ik vond someone like you heeeel mooi maar ik snap wel dat je die idd liever niet als auditie doet,ivm ben!

ik heb abo genomen op je kanaal haha kani k je volgen ;)

ennuh ik ben een aantal weken terug naar t priveconcert van telegraaf geweest van ben saunders.. en ech twaar hij is supergoed echt een showman vind ik!
    dus ik ben een echte fan haha

12. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    ja dat hoorde ik ook. maar dat heb je vast niet gelezen. ik denk dat dat nummer van adele someone like you te hoog gegrepen is in stress situatie. het is best wel een nummer waarvoor je veel adem moet hebben en een zeer goede timing als je even de timing verkeerd doet qua ademhaling dan denk ik dat je het niet red. dus ik zou voor een ander nummer kiezen.

liefs

13. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Meid, gaan! Dit is een 'once in a lifetime' kans. Je bent goed.
    Kan je jezelf later niets verwijten.

Doen hoor!

14. Arual

Arual Fanatiek lid

22 mrt 2011
    1.178
    1
    38
    Nederland
    Heeee! Ik heb al een tijdje meegelezen.. Zelf zing ik ook!
    Ik vind het liedje 'that's what friends are for' erg mooi! Ik zal voor een rustig liedje gaan, maar denk dat Adele te hoog gegrepen is, ook omdat je rekening moet houden met spanningen! Uhm, ik zag 'my immortal' van Evanscence langskomen.. Ken je dat nummer?
    In dat nummer 'moet' je kunnen overschakelen van de borststem naar de kopstem.. Het geeft dan ook een techniek aan!
    Ik ben benieuwd hoe je het uiteindelijk gaat doen, en welk liedje je je gaat doen...!

xxxx

15. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Haha Wen.. spannend hoor :D had je dat zien aankomen zo'n uitnodiging? Het is inderdaad even nadenken of je hier mee verder wilt het is wel een drukke baan denk ik en veel reizen en optreden. Hier nog iemand met zangtalent maar niks voor mij optreden voor een partijtje mensen :$ zou dood angsten uit staan hahaha! Maar wie weet ben jij wel 1 van de beste en kom je erg ver.. en dan? maar... je hebt nu de KANS!! :p

16. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Complimenten voor je dame :D
    Ik vind That´s what friends are for ook het mooiste.. Ik denk dat Adele vaak gezongen zal worden dus misschien inderdaad ook nog wat andere nummers proberen?
    Misschien een nummer uit een musical? Je hebt er wel de stem voor vind ik.

17. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Klinkt goed, ik kreeg echt kippenvel bij de hoge stukjes.

Tja Adell zal best vaak gezongen worden, maar het past wel goed bij je stem. Ik vind het nieuwe nummer heel goed en ik denk echt dat ze wel onder de indruk zullen zijn als je het zo zingt hoor!!

18. StarMoon

StarMoon Bekend lid

11 nov 2009
    894
    0
    0
    Even de youtube linkjes geluisterd. Wauw!!!

Van that's what friends are for... echt kippevel.
    Maar ik ben helemaal fan van jouw versie van rolling in the deep, wat is dat goed zeg !
    *two thumbs up* :D

19. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    ik zing zelf ook en ik denk dat my immortal ook te hoog gegrepen is voor haar. ik heb al 2 keer een bericht geplaatst over wat ik er van vind maar ze reageerd niet meer. wel jammer want ik wil haar ook graag helpen.
    misschien reageert ze nog op ons.

20. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik denk dat je ook wel een mooie stem hebt voor een nummer van Anouk??? Misschien dat eens overwegen :)

Deel Deze Pagina