Ik zou dan die zwarte pumps aandoen. En geen grijs of zwart truitje maar een opvallender kleurtje. Of gewoon wit. Bij de H&M heb je op dit moment veel leuke kleurrijke wijdvallende tops
ik zou ook lekker mooi kleurtje aantrekken evt met dezelfde kleur pump ofzo erbij, even kijken welke kleur je goed staat..
Klasgenootje van mijn cursus had zaterdag een waanzinnig leuke top aan...zalmroze met laagjes kant erover (niet heel veel laagjes, een stuk of 4). Maar ik weet niet waar ze dat truitje vandaan heeft......
Welke kleur staat je goed? Ik had trouwens al eerder mee gelezen en idd hele mooie stem, heb gister samen met mijn man even zitten luisteren..
H&M Shop Online Dan bij tops, laat alles zien, pagina 10 1e truitje Dit is wel een mooi truitje, met mooie schoenen. Het truitje zit volgens mij lekker en is niet strak, wel mooi..
Wauw super mooi!!!!! (en dat van een vrouwelijke gordon die altijd overal wat op aan te merken heeft )
Wauw wat super leuk! Vind dit nummer van Adele echt heel mooi , denk dat deze ook heel goed bij je stem past! http://www.youtube.com/watch?v=Qgp7hlkfstI Succes!
wow wat super dat je uitgenodigd bent! ik heb net even geluisterd op je kanaal van youtube en ik vond someone like you heeeel mooi maar ik snap wel dat je die idd liever niet als auditie doet,ivm ben! ik heb abo genomen op je kanaal haha kani k je volgen ennuh ik ben een aantal weken terug naar t priveconcert van telegraaf geweest van ben saunders.. en ech twaar hij is supergoed echt een showman vind ik! dus ik ben een echte fan haha
ja dat hoorde ik ook. maar dat heb je vast niet gelezen. ik denk dat dat nummer van adele someone like you te hoog gegrepen is in stress situatie. het is best wel een nummer waarvoor je veel adem moet hebben en een zeer goede timing als je even de timing verkeerd doet qua ademhaling dan denk ik dat je het niet red. dus ik zou voor een ander nummer kiezen. liefs
Meid, gaan! Dit is een 'once in a lifetime' kans. Je bent goed. Kan je jezelf later niets verwijten. Doen hoor!
Heeee! Ik heb al een tijdje meegelezen.. Zelf zing ik ook! Ik vind het liedje 'that's what friends are for' erg mooi! Ik zal voor een rustig liedje gaan, maar denk dat Adele te hoog gegrepen is, ook omdat je rekening moet houden met spanningen! Uhm, ik zag 'my immortal' van Evanscence langskomen.. Ken je dat nummer? In dat nummer 'moet' je kunnen overschakelen van de borststem naar de kopstem.. Het geeft dan ook een techniek aan! Ik ben benieuwd hoe je het uiteindelijk gaat doen, en welk liedje je je gaat doen...! xxxx
Haha Wen.. spannend hoor had je dat zien aankomen zo'n uitnodiging? Het is inderdaad even nadenken of je hier mee verder wilt het is wel een drukke baan denk ik en veel reizen en optreden. Hier nog iemand met zangtalent maar niks voor mij optreden voor een partijtje mensen zou dood angsten uit staan hahaha! Maar wie weet ben jij wel 1 van de beste en kom je erg ver.. en dan? maar... je hebt nu de KANS!!
Complimenten voor je dame Ik vind That´s what friends are for ook het mooiste.. Ik denk dat Adele vaak gezongen zal worden dus misschien inderdaad ook nog wat andere nummers proberen? Misschien een nummer uit een musical? Je hebt er wel de stem voor vind ik.
Klinkt goed, ik kreeg echt kippenvel bij de hoge stukjes. Tja Adell zal best vaak gezongen worden, maar het past wel goed bij je stem. Ik vind het nieuwe nummer heel goed en ik denk echt dat ze wel onder de indruk zullen zijn als je het zo zingt hoor!!
Even de youtube linkjes geluisterd. Wauw!!! Van that's what friends are for... echt kippevel. Maar ik ben helemaal fan van jouw versie van rolling in the deep, wat is dat goed zeg ! *two thumbs up*
ik zing zelf ook en ik denk dat my immortal ook te hoog gegrepen is voor haar. ik heb al 2 keer een bericht geplaatst over wat ik er van vind maar ze reageerd niet meer. wel jammer want ik wil haar ook graag helpen. misschien reageert ze nog op ons.