O jee, uitnodiging om auditite te doen voor The voice of Holland

Discussie in 'De lounge' gestart door 00Wendy00, 22 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Sunlight: Ben er nog!! hihih....Ik ben er alleen niet iedere dag want het is een beetje druk (ik zit nu ook stiekem ingelogd op mijn werk). Maar alle tips zijn welkom! Heel graag zelfs!

Ik denk dat ik het toch gewoon bij someone like you hou omdat ik dat de laatste tijd in mijn hoofd heb en me er gewoon lekker bij voel. Een aangezien ik toch wel aardig zenuwachtig ben gooi ik het gewoon op het liedje waar ik me prettig bij voel.

Ach, ik vind het gewoon ontzettend leuk om mee te maken en ik zie wel waar het schip strand. De concurrentie is heel groot want als ik hier en daar google dan zijn het allemaal kandidaten die al een tijd in een bandje zitten of op de muziekschool. Maar ik moet proberen me daar niet druk om te maken.

O ja, ben in mijn pauze wel kamillethee en Isla snoepjes wezen halen hihih...en naar een leuk truitje gezocht om mijn outfit compleet te maken maar daarvoor helaas niet geslaagd.

2. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Wow jij bent door naar de volgende ronde

3. sapje

sapje Fanatiek lid

6 sep 2009
    1.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    lijkt me toch duidelijk, gewoon doen en als het je niet bevalt dan stop je er toch mee, ik denk dat je er later echt spijt van zou krijgen als je het niet zou hebben gedaan

4. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    he meid,

oke vandaar.
    als je echt voor dat nummer wilt gaan, dan zou ik heel goed oefenen op je timing. en je ademhaling. probeer voor zoveel mogelijk mensen te zingen. zodat je straks niet met je mond vol tanden voor die grote volle zaal staat. je hebt een prachtige stem dus daar zal het niet aan liggen.
    ik vrees meer voor te weinig lucht als je zenuwachtig word. daarom voor zoveel mogelijk mensen gaan zingen. dat helpt echt dan word het gewoon en krijg je steeds beter controle over je stem en lucht.
    het is een bijzonder mooi nummer. en als je goed oefent dan komt het helemaal goed.
    en geen valeriaan slikken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    doe dat aub niet haha. dan vergooi je echt je kans;)
    meid heel veel succes en laat je even weten hoe het gegaan is?
    ik zie dat je in rotterdam woont anders had ik je aan geraden om een uurtje zang les te nemen bij ellen bakker zij is de voormalige zang lerares van roel van velzen en ook mijn zang coach.
    zij kan je in een uur heeeeel veel leren waar je gelijk iets aan hebt.
    maar dit is voor jou nogal een eindje rijden dus lijkt mij niet handig voor je!!

liefs sunlight

5. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Geweldig gewoon doen! Ze nodigen alleen maar mensen uit die kunnen zingen dus hoop dat je mee doet!!

6. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Wauw! doen doen doen!

7. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Wow super meid. Super stem ook! :D Heel veel succes. Nou je hebt al een hoop fans hier in elk geval ;)

8. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ik zou zeker gaan. dan kan je altijd nog zien hoe ver je komt toch?
    gefeliciteerd met de uitnodiging

9. Arual

Arual Fanatiek lid

22 mrt 2011
    1.178
    1
    38
    Nederland
    Ja, hij is wel moeilijk hoor, dat weet ik uit eigen ervaring, maar ze zou hem kunnen proberen :p

TS: Heb jij ook professionele begeleiding?

10. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    mijn vriend doet precies om de reden die jij op geeft niet mee...
    geen ambitie tot er verder iets mee doen, geen zin in relatie en gezin op zn kop te zetten
    als je wel die ambitie hebt, en niks liever zou doen dan ver komen in de muziekwereld, dan heb je genoemde dingen er wel voor over

11. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Nog een paar dagen....:$:):D

Donderdag kom ik ff 2 outfits plaatsen en dan moeten jullie ook even jullie mening geven hoor.

12. sapje

sapje Fanatiek lid

6 sep 2009
    1.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    spannend..................................

13. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Doen er ga ervan genieten!!!

14. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Ooohhhh...nog 2 nachtjes slapen.

Welke outfit zal ik aantrekken vrijdag?? Ben op de foto's alleen niet opgemaakt hoor. Dat komt er natuurlijk nog wel bij.....

Mijn vriend zei dat de linkse outfit in het echt leuker staat, ik nam net ff een rare houding met opgetrokken schouders hihi. Hij gaat voor de linkse....

Links: zwarte skinny jeans (niet deze maar een andere die nu in de was zit), pumps, licht roze halter top
    Rechts: zwarte jumpsuit met waterval voorkant, pumps en bruin leerachtig jasje

Bekijk bijlage 155693

15. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Rechts vind ik meer iets voor op tv! Heel veel succes vrijdag, spannend hoor. Maar je hebt een mooie stem komt vast goed:)

16. tulip

tulip Niet meer actief

ik zeg rechts, het staat wat volwassener en meer aangekleed. Ik vind de voice of holland toch anders dan popstars en daar past de rechteroutfit het beste bij.

17. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    duidelijk rechts!!!
    die is echt heel gaaf!

18. Springmuis

Springmuis VIP lid