Nog 1 nachtje slapen.... En ik ben nog alleen ook met mijn zoontje want vriendlief is een nachtje vissen. Maar ach, dat geeft niet. Ik ga denk ik wel vroeg naar bed, dan is het sneller morgen hihihi....
heel veel succes morgen, gewoon lekker knallen en je moment pakken alsof het de laatste keer is, er alles van maken dus dan kan je nooit ergens geen spijt van hebben of denken "had ik maar" met die instelling schop je het vast een eind verder!
O jee, nu schijt ik in mijn broek!! Ik kom er net achter dat ik het liedje een toontje hoger zing dan het origineel.....Zou dat erg zijn? Het gaat er toch gewoon om of je een goede stem hebt of niet???
Hmmm een toontje hoger is denk ik bij die eerste auditie niet erg omdat je dan zonder muziek zingt. Maar als je die tweede auditie mag doen, die dus wel met muziek dan kan het erg vals klinken. Vind het wel heel stoer dat je gaat, bleeeeeeeeegh dat je het durft!
Daar zat ik dus ook gelijk aan te denken (mocht het zover komen dan natuurlijk). Dan wordt het dus of een andere nummer, of de band een toon hoger spelen....maar ja, eerst morgen maar eens kijken hoe het gaat hihih.
is het dan gelijk voor de camera nee toch? je krijgt toch nog eerst een voorronde daarvan? teminste dat vertelde iemand die meedeed aan idiols, misschien gaat dit anders?? succes morgen!!
Rica: Dit is inderdaad ook een voorselectie. Ik krijg alleen niet gelijk te horen of ik door ben. Ik krijg uiterlijk eind juni bericht of ik door ben. Er wordt trouwens wel gefilmd...
Succes vandaag meid! Ben heeeeel erg benieuwd hoe het er aan toegaat! Jammer dat je waarschijnlijk weinig mag zeggen ivb met privacy schending enz . You can do it!
Wow ik volg je topic al even maar nog niks geschreven. Maar ik zag net je filmpjes op you tube en ik was erg onder de indruk van Use somebody!!! Met veel gevoel gezongen moet ik zeggen. Zo lief ook dat kleintje op je schoot, zit er zo lekker rustig bij Nou suc6 vandaag en als je door gaat ik stem op je !!