Ik heb zit stoeltje gekocht: Fietszitje Achter Polisport Boodie En deze net gemonteerd. Mijn vraag is: wiebelen die zitjes zo erg? Ik heb alles muurvast gedraaid, maar ik vind de kleine zo ver heen en weer gaan, in het stoeltje zelf, als ik de fiets een klein beetje heen en weer beweeg.
Ik weet het niet.. Ik heb bij mijn ouders ook zo'n soort stoeltje en heb niet het idee dat het wiebelt eigenlijk. Zit het wel stevig vast?
Ja het harde gedeelte (frame) wel. Alleen het zachte gedeelte, het stoeltje zelf wiebelt erg op het onderframe. Maar dat kan niet los. Zou het de dempende werken zijn ivm hobbels?
Heb je toevallig al gefietst met de kleine? Ik zit er over te denken om dit stoeltje ook aan te schaffen en ik was benieuwd naar je ervaringen...
Ja, ik heb ermee gefietst. We hebben dat gedeelte van de voetsteuntjes met een tie-ripje vastgezet aan mijn bagagedrager en dat heeft het gewiebel heel erg verminderd. Ze zit er goed in, kan goed vastgezet worden. We hebben hem wel hoog moeten monteren ivm een knop aan de onderkant van het stoeltje, deze komt op de bagagedrager te rusten (hij kan niet door een opening bovenop de drager, erg jammer)
wij hebben hem ook ik vond hem ook wat losjes zitten dus ook gedeeltelijk met tie ribjes vast gemaakt ik vind het een heerlijke fietsstoel hoor, ze zit er lekker comfortabel in