Want....? Misschien wat vrouwelijker? Julia vind ik een mooie tweede naam, maar zit al iets te dichtbij in onze omgeving om ons kindje zo te noemen....
Sienna klinkt idd wat vrouwelijker Hmmm geen Julia.... Sienna Isadora Sienna Helena Sienna Caroline Sienna Isabella Sienna Madeleine
Ohh lastig.. zijn allebei leuke namen. Bij Sienna denk ik aan de actrice Sienna Miller. En ik vind haar zooo leuk! Dus ik zou voor Sienna gaan
Sienna Féline Sienna Eloïse Sienna Florine Sienna Lisanne Sienna Charlotte Sienna Mariëlle Sienna Rosanne
Sienna, mooi!! Sienna Beau Sienna Evi Sienna Lore Sienna Lynn Ik vind het erg leuk klinken met een korte naam er achter, klinkt fijn ofzo.
Vind Senna leuker! Klinkt wat stoerder, maar toch niet jongensachtig. Senna Louïse Senna Yalenka Senna Danique Senna Juliëtte Senna Véronique Senna Dorine Senna Liora Senna Marina
Senna! Maar er zijn natuurlijk ook jongens die Senna worden genoemd, dus als je geen unisex naam wilt zou ik toch voor Sienna gaan.
wij hadden voor een meisje de naam Senna Ik vond toen Senna Faith heel mooi Senna betekent vertrouwen zonder dta ik hier van af wist en dat vond ik zo mooi en dan Faith erbij is het helmaal super vond ik maar het werd een zoon en hij heet Sem Senna vind ik nog steeds super voor een meid