Voor mijn vriendin... Zwanger van 2e meisje, eerste heet Mirra. De naam willen ze liever niet laten eindigen op een -a. Inspiratie?
Mirra vind ik een hele leuke naam. Ik ken een Mirren. Dit is een leuke site voor keltische namen: klik hier Misschien leuk: Rori Saoirse (uitspraak niet het meest praktisch) Brae (uitspraak Bray) Maisie Gwenn/Gwyn Payton Brynn Carys/Cerys
Aylin - Ailyn - Eilin Avenie Briegann Cailyn - Kaelin Caitlin - Kaitlin Chavon Eilish (spreek Ay-lish) Ellyn Elenor Enid Erin Kaylie Kellyn Kiercy Noirin Rhiannon - Rhianu Shannon Wynne
Leuke naam zeg, Mirra! Daar mag je je vriendin alvast een compliment voor geven Ideetjes: Aithne / Eithne Alanis Anwen Arin Berit Birgit, Birgitte Birte / Birthe Brynn Cari / Cary Caris / Carys Ceri Cerys Dylis / Dilys Eleri Ennis Eryn / Erin Gaëlle Genevieve (of Vieve) Gitte, Gittan Gwen, Gwendoline Innes Isolde Keavy Kenzie Laoise Linette / Lynette Maëlle Maëlys Maeve / Mave Merle Meryl Morgan Nerys Neve Olwen Pirjo Quinn Reagan / Regan Rhonwen Rhosyn Riley / Reilly / Rylee / Rylie Róis Róisín Rowan, Rowanne Sive Sulis Taryn Tegan Tesni Vivian, Viviane, Vivi Vivien Winnie Wynne