ik vraag dit alleen uit interesse en misschien heb ik er overheen gelezen maar is het een 1 eiige of 2 eitjes waarvan er eentje 1 eiig is? wel heel spannend hoor
Met de echo wacht ik nog even omdat mijn naam erop staat. Dus eerst ff wegstrepen met paint haha. Maar het zijn zover bekend 3 eiïg en daardoor ook veiliger omdat ze niet hoeven te delen met de voeding e.d in mijn buik.
Heel bijzonder!! Hoop voor jullie op 3 gezonde kindjes. Al zou ik er zelf niet aan moeten denken ☺ wens een hele goede fijne zwangerschap
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Super gaaf als het er 3 zijn (2 natuurlijk ook)Ben benieuwd wanneer je de volgende echo krijgt. Voor informatie mag je mij natuurlijk altijd een pb sturen! Hopelijk zal je zwangerschap voorspoedig verlopen. Ook wij zagen heel veel beren op de weg de eerste dagen, maar dat was al heel snel goed. Het komt allemaal goed! Onze drieling zou ook drie eiig zijn, want ook die hadden alles voor zichzelf, maar wij vermoeden steeds meer dat het twee eiig is. Ookal hebben ze allemaal hun eigen vlies dan kan het zelfs nog één of twee eiig zijn. Geniet van je zwangerschap! Hopelijk voel je je goed.
Woow wat bijzonder 3 baby's in 1 keer. Het lijkt me heel zwaar de eerste tijd maar als ze groter worden lijkt het me heel mooi.. Gefeliciteerd!!!
Hoi, Gefeliciteerd! Heb ooit eens in een kleuterklas een 1 eiige drieling gehad, 3 jongetjes. Geweldige kids waren dat! De moeder vertelde dat ze veel hulp gehad had van thuiszorg de eerste weken en daarna veel hulp van familie. De thuiszorg kun je dus misschien wel aanvragen voor in jouw situatie. Fijne zwangerschap gewenst!
Je krijgt helaas geen thuishulp meer. Je krijgt helemaal niks meer. Vroeger was dat zo, maar die tijd is voorbij. Vroeger kregen mensen ook wat extra geld vanuit de gemeente, maar ook dat krijg je niet meer. Hulp moet je dan inderdaad van vrienden en familie hebben of eventueel vrijwilligers.