Fijn dat het goed gaat! Ik begrijp dat je de geslachten hier niet wil delen? Ben nu wel nieuwsgierig Lekker dat de kamer klaar is. Wat klaar is is klaar en met een drieling zou ik het ook af willen hebben voor de 20 weken. Geniet ervan!
Fijn dat het zo lekker gaat! Ben benieuwd naar de geslachten, hou je die geheim tot je bevallen bent? Leuk dat je gewoon voor extra echo's ook naar de verloskundige mag, het is voor hun ook wel heel bijzonder natuurlijk! Mijn zus liep tegelijk zwanger met mij en dan ging ik wel eens mee naar een afspraak (had intake en 1e echo pok bij ze) en dan wilde de verloskundige ook bij mij voelen haha. Vond ze zo bijzonder! Geniet ervan! Lekker inslaan voor de kleintjes! Ik zelf begon pas met kleding kopen na de 20 weken echo, wist wel met 16 weken wat de geslachten waren.
Heyhey. Sorry ik ben iets minder actief op het moment. Met de kleintjes gaat het erg goed op dit moment, met mij ook wel behalve met mijn baarmoeder. Ik lig inmiddels 1.5 week in het ziekenhuis omdat mijn baarmoederhals helemaal openstaat. Het enige dat nog ontbreekt is de ontsluiting.. Ze dachten dat ik de 24 weken niet zou halen (dat ik eerder zou bevallen) maar morgen zitten we alweer op 25 weken.. Hopelijk nog minimaal 3 weken door broeden zodat ik die 28 weken haal, vanaf hier neemt de kans op handicaps aanzienlijk af. Ze zeggen dat je moet genieten van je zwangerschap, maar zo'n pretje is het voor mij niet op dit moment haha. Toch blijf ik positief en zet door voor de kleintjes.. ik moet in het ziekenhuis blijven totdat de kleintjes er zijn (en dan nog die paar dagen ivm de keizersnede). Dus zie mijn huisdieren bijna 3 maanden niet en mag alleen maar in bed liggen hehe.. al moet ik wel zeggen dat mijn kindjes t dubbel en dik waard zijn.. ik heb er alles voor over om ze gezond op de wereld te zetten, dus moet gewoon even mijn gevoelens en emoties uitzetten en doorzetten deze weken. Ook merk ik dat ik steeds meer last krijg van de beruchte zwangerschap dementie.. ik ben normaal altijd zo scherp en onthoud alle details haha.. nu betrap ik mijzelf op stomme dingen als de verkeerde tabletten pakken (gelukkig zie ik t op tijd), dan wil ik iets doen (bijv opzoeken op de tablet haha) en als ik de code heb ingevoerd ben ik t alweer vergeten.. best frustrerend haha. Ik was bezig met een boek te schrijven, maar ben bang dat mijn geheugen mij nu even in de steek laat.. komt wel goed uiteindelijk haha. Ik ben blij als ze er gezond en wel zijn.. maar weet ook heel goed dat ik de 34 weken wil proberen te halen, hoe klein deze kans ook is dat ik dat ga halen.. ik ga ervoor! Liefs mevrouw warhoofd hihi
He wat vervelend zeg! Gelukkig maken je kleintjes het wel goed, hopelijk blijven ze voorlopig nog even zitten! Ik duim in elk geval voor jullie!
Wat goed dat je de 24 weken toch hebt gehaald, al blijft het spannend lijkt me. Sterkte met in het ziekenhuis moeten blijven!
Je kent de verhalen van de groep he van de dames met verkorte baarnoederhals en de meeste zijn positief dus die 34 weken ga je gewoon halen joh. 25 weken alweer, je bent op de goede weg!
Ik moet dan altijd aan die reclame denken: "niet 1, 2 maar 3! He papa! Het zijn er 3!" Wat bijzonder zeg! Van harte gefeliciteerd met dit nieuws! En een voorspoedige zwangerschap gewenst!
Succes meid! Iedere minuut dat jij in dat bed ligt is een wereld van verschil voor je kleintjes, fijn dat je in ieder geval die 24 weken hebt gehaald en ik zie dat je daar alweer 5 dagen bij gesprokkeld hebt.