pijn rechter eierstok ed.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Iris84, 9 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iris84

Iris84 Actief lid

23 jan 2009
    130
    0
    0
    friesland
    meiden, ik hoop dt jullie dit kennen:

Ik heb als mijn eisprong naderd, dus in mijn vruchtbare periode soms last van t idee alsof er een luchtbelletje in mijn rechter eierdtok zit en ik t wil indrukken om dat gevoel wat weg te halen.. is niet echt pijnlijk maar naarmate de eisprong dichterbij komt, krijg ik soms heftige steken in mijn zij wat door kan schieten naar de lies en anus (sorry) :oops: ben bang dat er wat is waardoor ik niet zwanger kan raken..

2. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken en dat je je eisprong gewoon overduidelijk voelt.

3. Iris84

Iris84 Actief lid

23 jan 2009
    130
    0
    0
    friesland
    Ja denk je echt? Ik hoopte al zoiets.. (voel altijd alles overduidelij knamelijk hihi) maar vindt t toch beetje eng-ig omdat t zelfs "naar ächteren"doorschiet en daar heb ik nog nooit van gehoord! pfff.. (erg he?)
    Dank je wel voor je snelle reactie in ieder geval!

4. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Ik drbknook dat je gewoon je ei erg duidelijk voelt.. Misschien erg vervelend, maar erg handig om je klustijd te bepalen!

5. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ik heb dat ook altijd héél erg. Heb er echt last van zo erg. Kan soms niet goed zitten enzo. Net alsof het eitje er niet doorheen past maar zich er wel doorheen propt ofzo.
    Is inderdaad handig voor de klus-tijd maar soms zou ik willen dat ik het niet had hoor.

6. Iris84

Iris84 Actief lid

23 jan 2009
    130
    0
    0
    friesland
    Precies.... erg vervelend.. maar inderdaad wel handig voor de klus-tijd..al moet ik zeggen dat zo;n opgeblazen gvoel niet echt helpt! ;)

7. Iris84

Iris84 Actief lid

23 jan 2009
    130
    0
    0
    friesland
    pfff gisteravond geklust..na afloop ging ik door de grond van de pijn!:( schoot helemaal door naar "achteren"en kon me niet eens meer bewegen! Nu is er nix aan de hand...wat is dit? Kan ovuleren zeer doen? ECHT zeer?

8. Iris84

Iris84 Actief lid

23 jan 2009
    130
    0
    0
    friesland
    misschien hebk ook wel vernauwde eileiders.. Hoe ben jij erachter gekomen dat je dat hebt??

9. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ik heb een kijkoperatie gehad omdat ik een enorm pijnlijk menstruatie had en mijn moeder endometriose heeft gehad. Wij waren toen nog niet bezig met kindjes maar dit kwam er wel uit.

10. Iris84

Iris84 Actief lid

23 jan 2009
    130
    0
    0
    friesland
    @sterre oh jeetje... En nu dan? Ik snap je banner niet helemaal.. Ben je al zwanger of hard aant proberen? Dank je wel voor je reactie!

11. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Nu zijn we heel hard aan het proberen om wel zwanger te worden haha. We zitten nu in de 5e ronde en als het na 6 maanden nog niet gelukt is moeten we de mmm in helaas. Mijn banner: Ik heb een cyclus van ongeveer 32 dagen en mijn banner staat daarop ingesteld. Hij geeft aan dat ik zoveel dagen na mijn eisprong zit maar in het echie heb ik die nog niet gehad. Ik verwacht em wel deze week. Heb weer het bekende ei-gevoel ;)

Deel Deze Pagina