O my! Net 4 wk zwanger en spugen

Discussion in 'Zwangerschap' started by Pipelina, Feb 1, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pipelina

Pipelina VIP lid

Nov 11, 2007
    5,111
    2
    0
    Ben ik verdikkie net 4 weken zwanger, moet ik toch spugen van een slokwater met een vitamine pil! Belachelijk.

Hadden meer meiden dit zo vroeg al?

Gr Pip

Edit mod: je titel duidelijker gemaakt, hier graag op letten!

2. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,092
    0
    0
    o ja hoor, en tandepoetsen is ook een ramp. Nu nog steeds trouwens.

3. Yule

Yule VIP lid

Dec 6, 2007
    8,059
    1
    36
    Ooooooh, wat herkenbaar! Helaas... ;)

4. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

Oct 12, 2007
    1,460
    0
    0
    Yup, das de reden dat ik een test heb gedaan. Vanmorgen weer boven de pot gehangen (met bijna 20weken) Hoop dat het voor je over gaat met een week of 12.....

5. naatje218

naatje218 Actief lid

Jul 21, 2007
    259
    0
    0
    ja herkenbaar! Ik had het al vanaf mijn NOD en die test was eigenlijk niet nodig.. Nu ben ik net thuis na een opname in het ziekenhuis ivm hevig braken.. Ze zeggen met 12 weken moet het een stuk minder worden.. En met name een vitamine pil vind ik ook vies en moet ik ook spugen..

gr naatje

6. Roze78

Roze78 Actief lid

Jul 5, 2006
    352
    0
    0
    Had ik ook altijd. Het helpt om de pil 's avonds te nemen of na wat eten in ieder geval. Pillen op een lege maag kwamen er bij mij altijd uit.

7. Butterfly1

Butterfly1 Niet meer actief

Ik geloof dat ik mijn handen dicht mag knijpen want ik ben nauwelijk misselijk! Alleen als ik moet eten komt het ff en dan gaat het weer als ik klaar ben.

Heel veel sterkte in ieder geval!

Liefs

8. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

Nov 28, 2007
    2,362
    0
    36
    Female
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Komt me heel bekent voor :D. Bij de raarste dingen ging ik overgeven pil slikken, tanden poetsen (nu nog steeds) of als ik snelle bewegingen maakte hahaha.

9. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,155
    8,129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    ik hang er nu boven, 7 weken bijna. Met 4 weken had ik wel last van krampen en 1 keer zo erg dat ik erbij moest overgeven..

10. Pipelina

Pipelina VIP lid

Nov 11, 2007
    5,111
    2
    0
    Gelukkig (helaas dat wel) dat het toch al zo vroeg voorkomt! Ik heb ook maar besloten om mijn vit pil 's avonds in te nemen.
    Vanochtend had mijn al heel lief een stukje ontbijtkoek gebracht in bed en toen ik dat ophad ging het een stuk beter met opstaan! Maar ik kan helaas niet spreken van een ochtendmisselijkheid, liep net in de Etos, echt walgelijk die geurtjes door elkaar -> gevolg misselijk en spugen. Daar komt ik maar even niet meer

Maar ja het hoort erbij, ik doe het met "liefde"

Gr Sil

11. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

Jan 6, 2007
    8,553
    0
    36
    renkum
    jammer dat ik dat niet heb ik heb daar helemaal geen last van van misselijk zijn
    nog niet laat ik het zo zeggen
    ik wou wel dat ik wat meer kwaaltjes had hoor dan voelde ik me niet zo onzeker denk ik

12. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

Apr 26, 2006
    2,177
    1
    0
    ik heb het bij Britt ook heel erg gehad, dagelijks misselijk en spugen tot een week of 16, 17.....

helaas bij deze zwangerschap ook weer...vanaf een week of 5 trouwens

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Heel herkenbaar ! Neem sochtends i.p.v. brood ontbijt drink, en dan wil ik daarna mijn gravitamon nemen,maar dat kost heel veel moeite, en idd de vorige keer kwam hij er ook met een golf weer uit.

Share This Page