7 weken geleden miskraam en weer zwangerschapskwaaltjes..?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Lindada, Dec 28, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lindada

Lindada Fanatiek lid

Dec 28, 2007
    3,194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Hallo allemaal,

Zeven weken geleden heb ik een miskraam gehad met nogal een nasleep. Twee dagen daarvoor was mijn opa overleden en 's ochtends de dag zelf ook nog de hond. Toen ik 's middags een bloeding kreeg wist ik meteen dan het fout zat. De vk kon direct een afspraak regelen bij het ziekenhuis voor een echo. Daar zagen ze dat er geen hartje meer klopte en dat het te klein was voor de bijna 9 weken dat ik had moeten zijn. Aangezien het bloedverlies aanhield ben ik weer naar huis gegaan om de miskraam af te wachten. 's Avonds kreeg ik inderdaad behoorlijke buikpijn, maar dat hield op een gegeven moment op. Ik wist zeker dat nog niet alles weg was, en bij controle bleek dat ook het geval te zijn. Er werd een afspraak gemaakt voor curritage. Op de dag van curritage moets ik van tevoren nog een echo laten maken. Deze keer had ik een andere gyn die niet geheel achter curritage stond. Hij stuurde mij weer naar huis met het bericht dat de rest wel bij de volgende menstruatie mee zou komen. Dit was voor mij best zwaar, omdat ik de miskraam niet af kon sluiten. Gelukkig werd ik na 5 weken ongesteld en konden mijn man en ik ons op een eventuele nieuwe zwangerschap gaan richten. Ik heb nu sinds een week pijn in mijn onderbuik (baarmoeder). Het is een beetje branderige pijn met af en toe steken. Toen ik de eerste keer zwanger was, had ik een vergelijkbare pijn. Echter durf ik niet meer op mijn lichaam te vertrouwen omdat deze toch aardig van slag was vanwege de miskraam. Ik heb namelijk een week voordat ik weer ongesteld werd ook deze pijn gehad, maar werd dus wel ongesteld. Normaal gesproken krijg ik wel buikpijn als ik ongi moet worden, maar dat is nooit langer dan 1 dag van tevoren. Ik weet dat ik af moet wachten, maar de tijd lijkt extra lang te duren. Heeft iemand iets vergelijkbaars meegemaakt? Of heeft iemand tips? Laat het me alsjeblieft weten.

Liefs Linda

2. LastminuteMama

LastminuteMama Bekend lid

Jun 20, 2007
    632
    0
    0
    Als ik je verhaal goed begrijp ben je twee weken geleden nog ongesteld geweest? Dan is het nu nog wat vroeg om weer zwangerschapskwaaltjes van een nieuwe zwangerschap te voelen. Je eisprong is meestal zo'n 2 weken na je laatste menstruatie dus dat is ongeveer in deze week.
    Ik zou gewoon je volgende NOD afwachten en dan, mocht het nodig zijn, testen.

3. Linda10280

Linda10280 Fanatiek lid

Nov 6, 2005
    1,764
    1
    0
    Huisvrouw
    Hoorn
    Hai,

Ik heb helaas in 2004 een mk gehad met 10 weken.
    Ik teste 7 weken na me mk alweer positief!
    Ik was 3.5 weken zwanger.
    En dat is ondertussen een gezonde jongen van 2.5 jaar ;)
    Maar ik lees ook dat je 2 weken geleden pas ongesteld bent geweest?
    Dan zou het idd nog te vroeg zijn voor een test hoor.

Maar goed...niets is onmogelijk ;)
    Ik duim voor je!

Liefs Linda

4. Lindada

Lindada Fanatiek lid

Dec 28, 2007
    3,194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Ik weet dat het al weer snel was, maar ik hoorde dat het ook ei-pijn kan zijn. Het zou kunnen, want de pijn is nu overgegaan in een andere scherpere pijn. Op zich kon ik mijn lichaam altijd goed aanvoelen, zowel bij mijn zwangerschap als bij mijn miskraam wist ik het al van tevoren. De pijntjes zijn er in ieder geval nog, en ik ben vanaf gister ook misselijk, dus wie weet...?

5. Lindada

Lindada Fanatiek lid

Dec 28, 2007
    3,194
    0
    0
    Omgeving Breda
    En inderdaad, ik ben zwanger!

6. Linka76

Linka76 VIP lid

Dec 14, 2007
    9,703
    0
    0
    Gefeliciteerd en ik hoop dat ie in je buik mag blijven! Dat gun ik je heel erg!

7. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

Sep 30, 2007
    1,677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    wat fijn meid dat je alweer zo snel zwanger bent

van harte gefeliciteerd

8. ydnic

ydnic Actief lid

Jan 4, 2008
    450
    0
    0
    Administratie en sales
    Friesland aan het water
    Joehoe helemaal super leuk voor je. Wij hopen dat het dit keer goed gaat en dat we allemaal een gezond kindje mogen verwachten dit jaar. Heel veel succes met de dagen aftellen. Ik vind het zo al moeilijk maar voor jou lijkt het me helemaal pittig. Wij zijn ook voor het eerst zwanger en ook nog wat onzeker over alles. Maar voor jullie alvast duubel veel succes! [​IMG]

9. mirjamc

mirjamc Actief lid

Apr 6, 2007
    105
    0
    0
    Emmeloord
    Heb ik ook gehad.Na mijn miskraam was ik gelijk na de eerste ongesteldheid weer zwanger en ik had direct, rond 2 weken na de ongesteldheid alweer verschijnselen van een zwangerschap.Veel mensen zeggen dat dat niet kan,maar dat had ik de eerste x ook.misselijk,gelijk geen koffie meer hoeven en steken,drukkende pijn in mijn onderbuik.Ik werd ook niet ongesteld en de test was ook weer positief.Het was heel gek,want toen ik de na-controle had nog voor de curretage bij de gyneacoloog,had ik dus alweer het vermoeden dat ik zwanger was.
    Ik bedoel niet,dat ik je hiermee te veel hoop wil geven,maar bij mij waren het dus wel voortekenen van een nieuwe zwangerschap.

10. Miky

Miky Bekend lid

Jan 18, 2006
    604
    0
    0
    Groningen
    Gefeliciteerd!

11. Lindada

Lindada Fanatiek lid

Dec 28, 2007
    3,194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Bedankt voor jullie felicitaties! :D

12. Lindada

Lindada Fanatiek lid

Dec 28, 2007
    3,194
    0
    0
    Omgeving Breda
    @ mirjamc: Fijn om te horen dat ik niet de enige ben met die gekke voorverschijnselen. En natuurlijk dat het bij jou allemaal goed gaat! Voor mij ook weer een hart onder de riem dat alles goed mag blijven gaan.

13. hamka

hamka Lid

Nov 10, 2007
    58
    0
    0
    gld
    gefeliciteerd

14. Lindada

Lindada Fanatiek lid

Dec 28, 2007
    3,194
    0
    0
    Omgeving Breda
    En weer foute boel... Waarom nou!

15. Sahara

Sahara Niet meer actief

wat spijtig om te horen, weet ook niet goed wat ik moet zeggen ik wil je heel veel sterkte toewensen met het verwerken.
    en hoe moed en hoop.

liefss

16. Lindada

Lindada Fanatiek lid

Dec 28, 2007
    3,194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Ik heb vorige week een bloeding gehad met 6 weken. Er is toen meteen een echo gemaakt vanwege mijn onzekerheid van de vorige mk. Daar zagen ze een vruchtje met de grootte van een week of 4 in plaats van 6 weken. Dus ik ging ervan uit dat het weer mis was. Want dan zou ik meteen na mijn ei positief getest moeten hebben, leek me stug. Maar de bloeding zette niet door, dus na een weekje weer een echo laten maken. En tegen al mijn verwachtingen en hoop in was er een hartje te zien! Ik was ook maar 3 dagen minder ver, niet twee weken! Ik ben echt super blij! Wel blijf ik elk wc-papiertje nakijken op bloed, maar dat zal wel blijven. Volgende week weer een echo, en dan hoop ik weer een hartje te zien, en misschien ook te horen!

Share This Page