De jongste laat ik liggen. Hier sliepen ze als baby gewoon door. Wat heeft een baby er nou aan om wakker te zijn? Zoon twijfel ik nog, dochter maken we wakker rond 23:30.
Ik laat haar liggen. Wordt ze wakker? Dan heeft ze geluk, dan mag ze vuurwerk kijken en oliebollen eten.
Wij laten Mees ook gewoon liggen. Vorig jaar heeft hij gewoon doorgeslapen. Mocht hij nu wakker worden dan mag hij natuurlijk wel even komen kijken
hier mogen ze opblijven doen we al twee jaar en dit gaat heel goed. rond half een gaan ze zonder mokken naar bed. Kids vinden het super leuk en op deze manier geen kinderen die helemaal over de flos zijn.
Ons zoontje is er gewoon altijd bij party animal ...mag gewoon opblijven en mee feesten tot hij in slaap valt.
Die van mij zijn nog nooit wakker geworden met oud en nieuw, terwijl ik soms wel eens naar boven ben gerend met de gedachte : hier kun je niet eens doorheen slapen! Maar ja hoor, altijd in een diepe slaap.
Wij laten John slapen, de 1e keer (10 maand) werd hij kwart voor 12 overstuur wakker en werd ook pas rustig toen het grootste lawaai over was vorig jaar sliep hij overal doorheen dus daar hopen we dit jaar ook op
Ik maak mijn zoon (bijna 3) om 23.30 wakker. Hij vind het vuurwerk prachtig en slaapt toch gemakkelijk weer in.
jep onze oudste was nog maar paar maanden oud maar vond de speciale aandacht van papa, mama , opa, oma en tante geweldig, vuurwerk (lichtjes e.d.) was bonus haha het jaar erop was het meer gericht kijken natuurlijk maar alleen al het knuffelen vond ie geweldig! Mijn kindjes zijn ook nooit bang geweest voor knallen of iets..
Maar hoezo speciale aandacht? Voor een baby van een paar maanden is er toch geen verschil in aandacht en aandacht . Iedereen doet natuurlijk wat hij zelf het leukste/ beste vindt. Ik kan me nog herinneren dat mijn broer heel boos werd als hij werd wakker gemaakt. Hij wilde gewoon slapen. Het boeide hem niet. Heeft hij altijd gehad en nog steeds volgens mij haha.
Altijd wakker gemaakt, ongeacht leeftijd. Gewoon niet te moeilijk doen, ze vonden het altijd ontzettend leuk. Ze horen er gewoon bij.
We laten hem gewoon slapen. Hij vindt vuurwerk geweldig, maar ga hem niet speciaal wakker maken. Als hij wakker wordt dan halen we hem eruit.
Wij laten hem denk ik slapen. Het is een hele lichte slaper maar als je denkt dat ze ergens wakker van worden slapen ze vaak. We zien het wel. Hier is het gelukkig wel niet zo dat ze naast ons huis gaan knallen, meestal verder weg.
Dit is de eerste keer. Wij laten ze gewoon slapen. Als ze wakker worden, dan halen we ze wel even naar beneden. Ben benieuwd.
Wij laten de jongste ook gewoon lekker slapen. Mijn ervaring is dat die kleintjes gewoon heerlijk door al dat geweld heen slapen.
Yep. Vind ik ook. Vorig jaar waren ze een jaar en hebben we ze wakker gemaakt. Ze vonden het helemaal geweldig. Stonden met hun neus tegen het raam gedrukt en het geknuffel en de lol van anderen vonden ze geweldig. Daarna gingen ze weer lekker slapen. Ik vind het ook een momentje voor elkaar. En nu, nu kijken ze al uit naar het vuurwerk. We rekken hun middagslaapje wat. Hier geen probleem. Dus ze gaan rond een uurtje of 17.00 uur slapen tot een uurtje of 18.00-19.00 uur. Daarna mogen ze opblijven. Dit houden ze prima vol. Ik maak er geen drukte van, het is maar 1x in het jaar oud en nieuw. Nou houd ik sowieso niet van dat structurele gedoe en makkelijke kids dus dat komt goed uit
Onze zoon is strontchagerijnig als hij wakker gemaakt wordt, dus dat doe ik hem niet aan. Als hij zelf wakker wordt, prima, dan mag hij er gezellig bij zijn.