O&N 00:00 met kleine kinderen

Discussie in 'De lounge' gestart door Sjubidoe, 27 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. robijntje1982

robijntje1982 Niet meer actief

hier leggen we zoonlief vroeg op bed en maken hem om half 12 wakker.
    hij is bang voor vuurwerk en slaapt om die reden in de kamer wat straks de babykamer wordt. die kamer is verder van het lawaai vandaan.
    maar om te voorkomen dat hij in paniek raakt en wij hem niet horen maken we hem wakker zodat hij beneden er gezellig bij kan zitten en we bij hem zijn als het vuurwerk begint.
    ergens na die tijd als het rustig is buiten gaat hij weer op bed, flesje erin en hij slaapt vast wel door en anders slaapt hij maar bij ons voor een keer vind ik dat niet erg.

2. Brezjika

Brezjika Bekend lid

Ik liet ze altijd slapen. Verleden jaar werden ze voor het eerst uit hun eigen wakker door de herrie, dus gingen we samen gezellig kijken. Zodra ze lang op kunnen blijven, mogen ze gezellig meevieren :)

3. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Onze vent blijft ook iets langer op dan normaal maar gaat daarna wel naar bedje.
    En daar laten we m ook lekker liggen. Mocht hij wakker worden mag hij beneden mee kijken slqapt hij door dan blijft hij lekker liggen.

4. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    We laten ze liggen. Mochten ze wakker worden mogen ze naar beneden en samen met ons naar het vuurwerk kijken. En anders lekker laten liggen!

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    De eerste jaren heb ik hem laten slapen. Eerste jaar sliep hij door. 2 jaren erna werd hij uit zichzelf wakker. kwartiertje opgeweest met wat drinken en is toen weer gaan slapen.
    Vorig jaar wilde hij wakker gemaakt worden.duurde een half uur haha want hij lag in coma. 00.15 werd Elin ook uit haar zelf wakker dus even beneden gehad.
    Levi maak ik dit jaar weer wakker omdat hij het graag wil zien.Elin laat ik slapen en dan zie ik wel of ze wakker wordt of niet

6. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ik maak mijn dochtertje echt wel wakker! En ze is pas 2, 5 en ja ik doe dit al zolang ze er is! Weet je waarom... ze vind het GEWELDIG!!!!

Vorig jaar ook zooooo leuk hemaal enthousiast enzo. En dit jaar kan ze het natuurlijk nog verwoorden ook.

En daarna slapen kan prima hoor. Soms moet je gewoon doen ipv te veel over nadenken ;)

7. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Ik laat lekker slapen, maar ben in de buurt voor het geval dat.

8. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Wij laten de jongste gewoon slapen, vorig jaar werd ze wakker en ze was echt niet in paniek. We hebben haar toen naar beneden gehaald en ze vond het geweldig, daarna ging ze ook zonder problemen gewoon weer slapen.

Mijn vriend daartegen vind het wel gezellig als zijn eigen kinderen erbij zijn als hij ze dan een keer heeft met o&n. Hij gaat ze dus wakker maken want dat is leuk. Mijn mening ligt daar iets vandaan aangezien vooral zijn jongste ongelooflijk chagrijnig is (niet alleen dan maar meerdere dagen) als hij uit zijn slaap word gehaald, maar prima dat is zijn keuze.

Deel Deze Pagina