Hallo, Ik ben nu 25 weken zwanger en heb af en toe het idee dat de baby naar beneden schopt! Het is best een rotgevoel.. en ik kan het ook niet stoppen.. het is er meestal maar een paar minuten, met een soort van regelmaat.. dus ik denk dat het de baby is die naar beneden schopt.. maar het is echt een beetje een rot gevoel.. Herkent iemand dit?
ja hoor enne....dat werd in de loop van de zwangerschap heftiger! Heb zelfs een keer heel hard TRUT geroepen waar mensen bij waren, haha... Maar ja, kan dus....
Dus er zijn er meer die er last van hebben! Stelt me weer gerust Het lijkt niet echt of ze op me blaas schopt maar meer of ze ergens in mijn vagina schopt met haar voetje.. als weet ik wel dat dat niet kan hoor.. Maar zo voelt het wel..
Bij mijn vorige zwangerschap had mijn zoontje vaak de hik. Ik vind dit wel heel anders voelen dan als hij deed schoppen.... Dus ik denk dat je het wel zou merken als het de hik is? Dat voelt heel anders (naar mijn mening)... Vlindertje, idd heerlijk gevoel zo op je blaas
Ik heb dan denk ik nog nooit de hik gevoeld.. Dit is mijn eerste zwangerschap, dus misschien heb ik het nog niet kunnen onderscheiden.. ik weet het niet..
Schoppen en de hik zijn wel 2 verschillende dingen inderdaad. de hik voelt wel heel anders als schoppen. Maar als er een regelmaat in zit zou het kunnen. Enne het is natuurlijk maar net hoe de beeb ligt waar je het voelt!
Ik vind de hik als een soort hartslag voelen. Dat gaat met regelmaat. Eerst dacht ik dat het mijn eigen hartslag was. Maar dan zou ik de hartslag van een topsporter moeten hebben .
Hier ook een schoppertje op de blaas. heerlijk........not! Oh en tussen je vagina en anus, dat gebied zeg maar. Ook erg irritant. Maar meestal is het genieten, zeker nu ik sinds een paar dagen de schopjes aan de buitenkant kan zien. Gordijnen dicht en buik bloot, heerlijk hihi
Het zijn echt regelmatige tikjes als je kindje de hik heeft. Ons kindje heeft het altijd 's ochtends. Misschien wordt het dan wakker en gaat het drinken.
ons kindje ligt trouwens in een onvolkomen stuit, dus het schoppen voel ik nou minder. Dat vind ik wel jammer hoor. Eerst zag je echt een voetje uitschieten.
bij mij bleek de plek waar ik de schopjes voelde en waar de voetjes lagen gister niet te kloppen, ik voelde het laag maar zijn voetjes lagen boven
was die kleine spruit van jullie niet gewoon even aan het boksen? Hij of zij moest gewoon ook even zijn frustraties van zich af slaan
Ja, heb ik ook! Echt richting m´n anus en soms ook richting vagina, heel naar gevoel....drilt soms gewoon na. En hard ook!ik ga vaak als de situatie het toe laat ff op m´n zij liggen, dan schopt de beeb na een paar keer zo de andere kant op haha.