Hoi zwangeren, Ben jij ook zwanger van een 3e kindje? Het lijkt mij fijn om samen ervaringen te delen en gezellig te kletsen! Lijkt mij leuk als je meekletst!
Hallo , Van harte gefeliciteerd ! Hier momenteel zwanger van ons 3e kindje ruim 15 weken nu. Uitgerekend 19 december..
Geleliciteerd dames! Hier ook zwanger van de 3e en volgende week woensdag de termijnecho dus dan weten we de uitgerekende datum😉 Al wel een echo gehad en een kloppend hartje gezien. Blijft speciaal!
Gefeliciteerd allebei!! Hoeveel weken ben jij nu mama1983Valerie? Elise1990 fijn de eerste 3 maanden voorbij!! Hebben jullie veel last van kwaaltjes of gaat het tot nog toe prima? En is iedereen al op de hoogte bij jullie? Ikzelf heb net gisteren een positieve test gehad, net 4 weekjes, heel kort nog dus. Maar had al wel een vermoeden, erge buikpijn gehad. hoofdpijn, en niet zo erg te genieten volgens mn man ... haha
Hier helemaal geen last van kwaaltjes (bij alle 3 ) tot ik ze ging voelen waren de echo"s en hartjes luisteren de enige bevestiging haha .. Helaas wel bekkenklachten ( al vanaf nr 1 blijvend aanwezig gebleven) Wel hebben ze nooit echt de tijd gehad te herstellen. Want beide keren was ik binnen 4 maanden na bevalling alweer zwanger! Wij hebben nog niet iedereen op de hoogte gebracht , omdat mijn schoonouders afgelopen maandag pas terug zijn gekomen van 6 weken vakantie !! Dus die gaan we het vanavond vertellen, dn daarna schreeuwen we het van de daken ! Hopelijk krijg jij niet al te veel last van vervelende kwaaltjes !! Had je bij de vorige veel last of viel dat wel mee ?
Volgens eigen berekening ben ik nu 9.3 en volgens het ziekenhuis 8.5 Helaas weer last van dezelfde kwaaltjes😔 alleen maar afgevallen tot nu toe en misselijk, overgeven en hoofdpijn. Verder zijn de meeste zoals familie en vrienden al op de hoogte, beide meiden weten het ook al. De rest mag nog even wachten aangezien we nog de nekplooimeting moeten laten doen.
Gefeliciteerd! De derde! Kei leuk! Hopelijk komt hier ook nog ooit een derde. Voor nu ben ik ook in maart 2016 uitgeteld! 6 maart volgens eigen berekening De tweede. Mijn zoontje is 10 maanden oud. Hoe voel je je nu? De hoofdpijn nog zo erg?
Gefeliciteerd allemaal zelf vandaag achter gekomen dat ik zwanger ben van nummer 2 ben 16 maart uitgerekend. Jullie al last van kwaaltjes ?