O nee een hittegolf in aantocht..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door JackyiRo, 27 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Zwembad gekocht check!
    Raketten in de vriezer check!

Nu nog even controleren of ik nog in mijn trankini pas... zo niet...dan gaan we maar nudist spelen ;)

2. Itisuptome

Itisuptome Actief lid

12 dec 2014
    304
    0
    0
    Sowieso naaktheid en hittegolf = killer combo!

3. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Vet sexy hoor! Inclusief plop navel!

4. Kanarie

Kanarie Fanatiek lid

14 mrt 2014
    1.524
    1.570
    113
    Zuid-Holland
    Hmmm... ik ben er een beetje bang voor... voordeel: ik mag nu lekker voor paal lopen met mijn jurken en dikke enkels, maar ik ben een beetje bang hoe mijn lichaam hier op gaat reageren... we gaan het zien! succes!

5. Koon

Koon Niet meer actief

Ik zie er ook vreselijk tegenop en dan ben ik pas 13 weken. Kan het heel slecht handelen momenteel. Op het werk geen airco. Werk in een gewoon huis. Waar ik ook slaapdiensten moet draaien. Het wordt daar echt bloedje heet. Nee, ik hoop echt dat dit niet de hele zomer zo doorgaat. Een graad of 23-24 is zat!

6. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Zo meteen even rotzooi halen voor het zwembad ( chloor enzo)
    dan ons 3 meter bad opzetten en laat de hittegolf maar komen, 36 weken maar ik verlang enorm naar warmte en zon.
    ik koel wel af in het zwembad, of bij de waaier.

7. puissant

puissant Niet meer actief

Lieve zwangeren... heel veel sterkte met het warme weer.... ;) Bedenk, het is maar 1 keer jullie beurt... volgend jaar weer andere.

8. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Ik ben normaal gesproken een enorme zonliefhebber, lig heerlijk op mn ligbedje te bakken als het zulk weer is. Maar toen het begin van de maand ineens zo warm was, wist ik niet waar ik t zoeken moest. Pff dat wordt wat deze week.

Gelukkig per vandaag verlof, dus alles kan een versnellinkje lager. Ik heb wel een klein zwembadje, maar geen tuinslang, dus moet wel tig keer heen en weer met emmers, dat schiet ook niet echt op.

Ik baal nu wel van mn kleding, ik heb alleen maar 2 (winter)lange broeken, een bruine en zwarte. Das met dit weer veel te warm, maarja, heb helaas geen keus.

9. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Twee keer dan ;)
    Vorig jaar zomer was ik hoogzwanger. Dat was al afzien. Maar volgend jaar was ik van plan om niet zwanger te zijn. :D

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Ik lig (hopelijk tijdelijk) plat, dus ik duik in het zwembad en smiddags sluit me binnen op met de ventilator aan in huis. De kids zijn dinsdag en woensdag naar de opvang, daar hebben ze waterspelletjes in gepland. Ik zie het echt niet zitten de komende dagen :$

11. BVS

BVS Bekend lid

28 nov 2014
    797
    0
    0
    V
    Ze voorspellen hier in limburg zaterdag 40 graden..WTF!

12. Upkedupke

Upkedupke Bekend lid

30 okt 2012
    611
    0
    16
    Limburg
    :$.....

pfff, ik weet nu al niet waar ik het zoeken moet. Ben stikbenauwd en moet de komende dagen gewoon werken. De airco (of topcooling) in ons kantoor doet het eigenlijk nauwelijks, dus het is nu al te warm.... Normaal moet ik ook echt even gaan liggen in de pauze (doe dat in de auto met de stoel plat), maar dat is met deze temperaturen ook geen doen. Eens gaan zien hoe ik deze dagen door ga komen.... Misschien maar even voor mezelf opkomen en de ziekenkaart nemen....

13. susy26

susy26 Niet meer actief

pff echt he, ik werk zelf in de horeca. lekker hoor met al die frituurs en bakplaten aan..ahhh...

nog effe dan vakantie, hopelijk is het weer dan niet op haha

voor alle zwangere dames met de laatste loodjes, sterkte en op tijd lekker koelen!

14. Sakura123

Sakura123 Actief lid

16 dec 2014
    353
    0
    16
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Ik zag de weerberichten en dacht.. dikke doei, ik koop een airco! :p In mijn huis is dat geen overbodige luxe, het heeft een plat dak en ’s avonds blijft de warmte boven heel lang hangen. Dan kan ik nu de airco aanzetten en de warmte eruit krijgen, en dan hopelijk in een wat koeler huis gaan slapen.
    Van mezelf heb ik een enorm witte huid, en buiten zitten zit er vaak niet in voor mij omdat ik dan zo rood als een kreeft word. Vanaf kleins af aan heb ik al last van de hitte.. vind het op vakantie niet zo’n probleem maar hier in plakkerig Nederland vind ik het maar vies. En nu ik zwanger ben vind ik alles boven de 25 graden afgrijselijk :S

15. LPMS

LPMS Actief lid

28 okt 2014
    178
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wij krijgen aankomende donderdag de sleutels van ons nieuwe huis.. dus dat word keihard klussen, verhuizen en verven!

Ik denk dat ik het zwembad maar vast opzet in onze nieuwe tuin zodat we daar in kunnen afkoelen.. haha

16. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Nou LPMS, die verf is dan zo droog :D

40 graden lees ik al!!!! Och och och met angst en beven zit ik hier...

17. LPMS

LPMS Actief lid

28 okt 2014
    178
    1
    0
    NULL
    NULL
    Haha jaa dat is wel een voordeeltje inderdaad!

18. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
  19. mamajess1982

mamajess1982 Actief lid

13 jan 2012
    457
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou ik heb het liever nog vóór de hittegolf @engeltje23 :p
    hoop dat ze airco hebben op de verloskamers trouwens hahah

20. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Dat artikel heb ik grappig genoeg vorig jaar zelf ook geplaatst hier :D

Maar toen was ik begin augustus uitgerekend. Nu in oktober dus laat hem maar even zitten.
    Maar voor de dames die er al zijn: zet hem op!!!! Wie weet komt het kind er zo uit glijden in die hitte ;)

Deel Deze Pagina