O nee een hittegolf in aantocht..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door JackyiRo, 27 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monijari

Monijari Actief lid

27 sep 2014
    307
    3
    18
    Hopelijk ben ik dan die drukte in t ziekenhuis voor! Ik lig er nu voor inleiding. Vanochtend een ballon geplaatst... hopelijk lukt dit en beval ik snel :). Ziekenhuis heeft airco: heel fijn: beter dan thuis of in die hitte, al blijft t natuurlijk altijd aardig benauwd in t ziekenhuis. Maar ik klaag niet hoor :) ben allang blij!!

Voor alle dames die nog niet zover zijn en deze dagen door moeten komen: sterkte!!

2. Sterre01

Sterre01 Fanatiek lid

29 mei 2013
    1.563
    46
    48
    Succes monijari, hopelijk zet de bevalling vlug door!!
    Wij kregen een mooi papiertje in de bus dat het waterleidingsbedrijf onze buurt donderdag afsluit van WATER!!!!!!!
    Belachelijk!!! Ook de basisschool bij mn knul om de hoek is dan afgesloten van water met die temperaturen....

3. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ monijari: heel veel succes meis!!

@ Sterre: morgen direct de gemeente bellen erover, met de hittegolf in aantocht kan dat echt niet! Het algemene hitteplan gaat zelfs waarschijnlijk van start. Op deze hete dagen moet iedereen gewoon onbeperkt van water gebruik kunnen maken.

Hahaha wel toevallig dat het artikel dus al eerder is geplaatst :D Had het toen ook daadwerkelijk dat effect?
    Hoop het ook nog steeds voor te zijn, maar zo niet dan mag ze ook best tijdens die hittegolf komen hoor.

Net wel even een heerlijk momentje met mijn zoontje. Zegt ie ineens: baby, schiet nou eens op!! Baby is nu wel groot toch mama? Dus ik zei: nou ze moet nog ietsje groter groeien en dan komt ze, maar het duurt niet lang meer hoor. Zoontje: ok, maar ze moet zich nog wel eerst even aankleden :D

4. MissChaos

MissChaos Actief lid

2 aug 2014
    238
    0
    16
    Pffffff..... ik hoop dat dat artikel ook bij mij werkt!! Ben 1 van de gelukkige die midden in de hittegolf uitgerekend is!! Mijn andere 2 zwangerschappen gingen flink overtijd, dus misschien komt deze netjes rond de datum! :)

5. MissChaos

MissChaos Actief lid

2 aug 2014
    238
    0
    16
    Maar ja, misschien is bevallen in deze hitte ook niet wat! Haha!

6. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Vorige bevalling lag ik op een kamer waar het klimaatgebeuren niet werkte. Bloed en bloedheet was het. Gelukkig kon ik nog naar een andere kamer maar degene die na mij kwam had geen keuze meer. Het zal je nu toch maar gebeuren...

7. zuuske

zuuske Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.317
    0
    36
    Tilburg
    Nou we gaan het meemaken. Vandaag was prima, maar woensdag.. donderdag?!? Voetenbadje, rustig aan (zit al in de ziektewet met mn bekken dus is maar goed ook) en veel veel water drinken! Riep de vk afgelopen controle ook alvast, volgende week; drie liter water per dag. Geen probleem, hoor!
    Heb vandaag maar snel een extra ventilator besteld ;)

8. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Idd veel water drinken, maar het rivm waarschuwt ook om niet alleen maar water te drinken, maar ook juist wat zoets en zouts te nemen zoals een sapje en een soepje om je zouten en suikers aan te vullen, want anders lan het nog gevaarlijk zijn.

9. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Wij worden donderdag afgesloten van elektriciteit, ideaal met een vriezer vol met ijs en temperaturen die binnen oplopen tot 28 graden of misschien nog iets hoger. De vriezer en koelkast houden we natuurlijk dicht, maar zonder stroom blijft het maar zo lang koud natuurlijk...

10. tdw

tdw Niet meer actief

Hier kwam hubby vandaag mee aanzetten voor mij! :D

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      23,3 KB
      Weergaven:
      3
  11. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

13 feb 2013
    2.070
    97
    48
    Ik heb vandaag even gebabbeld met onze planner en heeft me donderdagmiddag nog uit kunnen plannen op het rooster, ben ik zo blij mee! Zag het echt niet zitten zo'n lange dag in die hitte..... Nu dus alleen de ochtend werken, happy :D

12. Sterre01

Sterre01 Fanatiek lid

29 mei 2013
    1.563
    46
    48
    Hebben een klacht ingediend met meerdere buurt bewoners bij het waterleidingbedrijf. Maar die zeggen gewoon dat we pech hebben en dat het al maanden gepland staat... Nou lekker dan pff. Ik zei al tegen mn partner als school niks doet blijft onze knul mooi thuis in zn zwembadje.
    Kids kunnen op school ook geen sanitair gebruiken/handen wassen & geen extra drinkwater drinken. Is echt niet gezond.

Ohh wat zie ik een mooi zwembad voorbij komen!! Wij hebben een kleintje, hebben helaas ook maar een mini achtertuin. Maar ik prop mijzelf er wel in haha.

Ik vind die aankomende warmte echt niks, zie er echt tegen op.... 😑

13. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.719
    0
    0
    HBO-B biomedisch laboratoriumonderzoek.
    Tilburg
    water en stroom afsluiten met deze temperaturen? Vind dat maar asociaal. Hoe moet het dan met koel houden? Toch maar eens hogerop gaan klagen, Sterre?

14. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Zou toch echt naar de gemeente bellen ipv het bedrijf, dit kan namelijk echt niet met dit weer!

15. Itisuptome

Itisuptome Actief lid

12 dec 2014
    304
    0
    0
    Kom maar op met die eerdere bevalling vanwege de hittegolf! Wij zijn er helemaal klaar voor! Ik visualiseer alvast een wee....

16. Mariposa1986

Mariposa1986 Bekend lid

22 apr 2015
    545
    481
    63
    Vrouw
    Tilburg
    Ik ben pas 8 weken zwanger maar ook ik ben een beetje bang voor de komende hittegolf! Tot op heden heel veel misselijk en duizelig en ondanks dat mijn bazen al op de hoogte zijn (vanwege mijn medische geschiedenis moet ik het al rustiger aan doen dus kon er niet onderuit om het te vertellen) hebben ze mij voor komende week van donderdag tot en met zaterdag van 's morgens half 9 tot 's avonds 9 ingedeeld. Daarnaast moet ik de woensdag en zondag ook gewoon tot 6 uur werken. Ik werk in de horeca, oa in keuken, waar ze geen enkele airco of ventilator hebben en waar het binnen gemiddeld nog is 7 graden warmer is dan buiten door alle bakplaten, frituur en kokende pannen... Twee weken geleden met die eerste hete dagen heb ik me eigen ook ziek moeten melden van mij huisarts omdat mijn bloeddruk extreem laag was maar voel me erg bezwaard als dat weer zou gebeuren nu, zeker omdat ik van de week al een rottige opmerking kreeg dat ik wss wel weer ziek zou zijn door de hitte en nu groot deel van personeel op vakantie is dat erg ongelukkig uit zou komen. Alsof ik het expres doe 😔...

17. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.719
    0
    0
    HBO-B biomedisch laboratoriumonderzoek.
    Tilburg
    Zag het berichtje in de krant staan. Heb je het overleeft vandaag?
    Lijkt me echt verschrikkelijk vandaag.

18. Lovemykidss

9 mei 2015
    47
    0
    0
    NULL
    Nijmegen
    Ik heb nu ook moeite met de warmte terwijl ik normaal echt een kou kleun ben!
    Heb vandaag alleen wel veel last van harde buiken, zou het aan het weer liggen?
    31 weken en 5 dagen zwanger

19. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Eerlijk gezegd vind ik het best te doen :) maar wij hebben airco boven, en een flink zwembad in de tuin.

20. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Weinig van gemerkt gelukkig. Zoveel mogelijk alles dicht gehouden en zelf even de deur uit gegaan om te lunchen. Rond 15u was er weer stroom gelukkig :)

Deel Deze Pagina