Bij de ah hebben ze momenteel de pampers in de aanbieding, newborn 2 pakken voor 16 euro, is dat een beetje een leuke aanbieding (4 euro korting), of heeft bijv. kruidvat betere aanbiedingen? Want ik zat er aan te denken om dan nu deze luiers aan te schaffen, maar dan weet ik niet hoeveel pakken ik het beste kan halen voor de babyuitzet, dus mijn vraag: maat 2-5 kg (newborn) hoeveel pakken aanschaffen? maat 3-6 kg (mini) hoeveel pakken aanschaffen? Oja en de billendoekjes zijn bij de etos (eigen merk) nu in de aanbieding, 6 halen, 4 betalen, is dat ook wat, of kan ik beter een ander merk nemen?
Ik zou nu nog niet zo groot gaan inslaan, je weet nog niet wat voor lijfje je kleintje heeft en dalijk is de pasvorm van een bepaald soort luier niet fijn. je kunt bij www.watkosteenluier.nl jezelf opgeven en dan krijg je elke dinsdag een mailtje met waar de luiers en billendoekjes in de aanbieding zijn. Pampers luiers zijn bijna 2 weken per maand wel ergens in de aanbieding
Newborn luiers zijn eigenlijk nooit in de aanbieding, aangezien die pakjes maar rond de 5 euro per stuk zijn. De luiers die jij bedoelt zijn de babydry of de activefit en daar bestaan betere aanbiedingen van. Om de zoveel tijd zijn ze bij verschillende drogiserijen en/of supermarkten in de aanbieding en dan 3 pakken voor 20 euro, dus dat is voordeliger dan de aanbieding van de AH. De laatste keer hadden ze bij de supercoop zelfs een aanbieding van 2 pakken voor 10 euro. Meestal volgen de winkels elkaar op. De 1 begint met deze aanbieding, de rest rolt er achteraan
Ik weet welke jij bedoelt, maar die kleine pakjes heb ik het niet over, die noemen ze micro, dat is dan de allerkleinste maat, maar de maten waar ik het over heb noemen ze newborn (dus de meest standaard maat als je net bevallen bent) en de opvolger daarvan is mini. Zijn allebei grote pakken, de newborn heeft er 56 stuks in zitten en de mini 38 stuks Maar goed ik ga dan nog wel even wachten op de andere aanbiedingen!
Hmmm, ik gebruik al ruim 4 jaar pampers, maar jij komt echt met allemaal nieuws hoor. Ik weet niet beter dan je hebt; NewBaby, Babydry (ik meen vanaf 3 kilo, dat kan als snel na de geboorte, ik gebruikte ze zelf al met 2 weken oud) ,ActiveFit... Maargoed, ik heb ze dan ook nooit zo bestudeert Toch ff op de pampers site gekeken, maar ik heb nog steeds geen idee waar jij het over hebt hoor http://www.pampers.nl/nl_NL/product Ja, onder de maataanduiding staat onder maat 3 inderdaad Mini, onder de 4 Midi en onder de 5 Maxi (onder de 6 weet ik het ff niet, die gebruik ik niet), maar zijn verder allemaal gewoon de Dry luiers..Ow, wacht is....Wss staat er onder de 2 van de babydry wel "newborn" en bedoel jij dat? Ik ga er toch eens op letten als ik in de supermarkt ben, ben toch wel nieuwsschierig En volgens de AH site, zijn de babydry en de activeFit in de aanbieding...
Hihi, ik krijg net de AH folder binnen en zie dat onder de 2 Mini staat, onder de 3 Midi, onder de 4 Maxi en onder de 5 Junior... En.......inderdaad de NewBaby, pak van 56 stuks!!! Vroeger had je daar alleen kleine pakjes van volgens mij..Maar ik snap nu welke je bedoeld Maar dan nog zou ik daar geen 3 pakken van inslaan. Persoonlijk vond ik het geen fijne luiers, ik gebruikte het liefst zo snel mogelijk de babydry, omdat die soepeler vallen en een veel betere pasvorm hebben...Dus ik zou eerst kijken wat je prettig vind tegen die tijd, mss bevallen pampers je wel helemaal niet en dan zit je met een hele berg pakken. Mochten ze wel bevallen, dan komt er vanzelf wel weer een aanbieding. De eerstkomende 3 jaar zul je ze toch wel nodig gaan hebben, dus aanbiedingen genoeg
Haha nou ja ik weet dus helemaal niks van luiers, dus mij duizelde het al met al die termen, ik zag dus gele pakken met newborn en zo, en ook die babydry maar die waren dus groen, en toen dacht ik dus weer, ja ehm wat is dan het verschil? Maar goed ik was ook niet van plan om er ladingen van in te slaan hoor, ik vroeg me juist af, wat heb ik nu als eerste nodig (hoeveel pakken dus ongeveer) aangezien ik dat zelf niet zo goed kan inschatten, ik dacht 2 pakken 2-5 kg en 2 pakken 3-6 kg of moet ik ook dat hele kleine maatje luiers in huis hebben? die waar dus inderdaad niet zo heel veel luiers in een pak zitten?
Ik weet niet of je je hebt opgegeven voor de babydoos van Prenatal? Daar zit namelijk ook een pakje NewBaby in, het kleinste maatje geloof ik. Ik heb die gebruikt en 1 klein pakje bijgehaald. Daarna meteen overgegaan op de Babydry, maatje 2. Misha was 4200 gram bij de geboorte en kon al erg snel in de Dry, die ik persoonlijk dus veel prettiger vind.. Je kunt eigenlijk pas echt goed zien van welke maat je wat in moet slaan als je kindje er is, omdat elk kontje verschilt...
Nou bedankt in ieder geval voor je info! Ik heb me niet opgegeven voor de prenatal doos, maar ik kijk voorlopig wel even rond voor de aanbiedingen. Ik zal niet teveel inslaan
Ik vind de newbaby luiers echt 3x niks, ze zijn duur en zijn minder prettig dan de goedkopere babydry. Ik heb idd het pak uit de prenatal doos gebruikt en had er zelf nog zo'n pak bijgekocht. Babydry is al vanaf 3 kilo geloof ik, de meeste baby's kunnen die dus gelijk na de geboorte al aan. Ik zou van te voren echt niet teveel aan schaffen hoor. Zorg gewoon dat je voldoende hebt voor de kraamweek, daarna kun je veel beter inschatten wat je nodig hebt.
New baby en baby dry kosten toch even veel? Ik lees dit heel veel, maar hier bevalt new baby veel beter dan baby dry, ik vind het juist super luiers! Mischa is pas 5,5 kilo en past nu maat 2 nog, maar ik heb nog geen goed alternatief gevonden voor als hij maat 3 niet meer past! Met baby dry wordt Mischa's huidje rood.
Ik zou in eerste instantie maar 1 pak newborn luiers kopen. Als je een grote baby krijgt dan heb je aan 1 pak meer dan genoeg. Krijg je een kleinere baby dan kun je altijd alsnog een pak kopen. Welk merk je het beste kan gebruiken is babyafhankelijk. Iedeeen vertelde mij dat de kruidvatluiers helemaal super zijn en lekker goedkoop. Maar niet voor onskindje want ik had steeds de rompers onder de poep! Bij ons zijn de pampers ideaal, maar dat hoeft niet zo te zijn voor jouw kindje. Sla dus niet te veel in en bewaar de proefverpakkingen die je overal gratis bij krijgt goed. Dan kun je verschillende merken even uitproberen. Dat zelfde geldt voor de billendoekjes. Sommige merken vind je misschien niet lekker ruiken andere reageert je baby misschien niet zo goed op. Sla dus niet te veel in maar probeer straks alle proefverpakkingen!
ik wil even vertellen over de kruidvatluiertjes kleinste maat..zijn heel goed, goedkoop, en hebben sinds kort een plasindicator..heel handig, omdat je de eerste weken moet weten of je kindje goed plast. zo heb je helemaal zekerheid. ik vond ze verder ook heel fijn, sluiten goed aan en heb ze de eerste weken met plezier gebruikt voor mijn zoontje