wie gaat aankomende week naar de efteling en kan mij helpen?

Discussie in 'De lounge' gestart door minniemouse25, 20 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Hoi meiden,

Vandaag zijn we in de efteling geweest. Erg leuke dag gehad! Ook in de winkeltjes gekeken. En daar is nu het probleem:

In de winkel bij de carnaval festival heb je een hoekje met babyspullen. Knuffeltjes van geitjes en ook tuitbekers met geitjes. Blauw en roze. Nu werd mij verteld dat ze deze ook in de winkel bij de in/uitgang hadden. En aangezien we net na 3 jaar mmm eindelijk een 2ling hebben was ik superblij dat ik na 3 jaar verkneukelen op babydingen van de efteling eindelijk wat kon kopen voor mijn kinderen.

Vol enthousiasme naar de winkel bij de in/uitgang en gekeken voor de tuitbekers. Niks dus he. Alleen de blauwe stond er nog. Tja en aangezien ik ook een meisje heb wil ik de roze geitjestuitbeker......

Wie gaat er deze week naar de efteling en wil voor mij een blauwe en een roze geitjestuitbeker meenemen? Ik heb ze sowieso bij de carnavalfestival gezien. Ze kosten 8 euro per stuk. Ik maak dan zodra je ze hebt geld over met verzendkosten en dan kunnen ze opgestuurd worden.

Is er iemand die me wil en kan helpen? Je zou ons er echt superblij mee maken!

Minniemouse

2. linde90

linde90 Niet meer actief

3. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.201
    113
    Brabant
  4. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Oh het kan dus ook online :) Anders was ik wel even gegaan voor je (abonnement)

5. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik ga 3 september dus als je hem nog niet hebt dan laat maar weten. ik zelf heb de winterset vorig jaar gekocht voor me zoontje net als de bestekset. winterset was al te klein bij aanschaf haha en dus nooit aan gekunt (tja hebberig) en bestekset is hier favoriet :)

6. Ladylittleangel

Ladylittleangel Bekend lid

17 sep 2008
    788
    9
    18
    Midden van het land
    Ik ga 24 september dus als je ze nog niet hebt dan wil ik het wel meenemen voor je!

7. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Ik zal morgen eens kijken via de webshop. Wil dat niet lukken dan kan ik hier iemand een pb sturen. Alvast bedankt lieve meiden!

8. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Wij gaan ook binnenkort Minnie, je weet me te vinden als het nodig is! ;)

9. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Doe maar. Ik kan na mijn werk wel even binnenwandelen.
    Of dinsdag, ben ik toch vrij.
    PB maar.
    Tenzij je iemand kan vinden die in jouw buurt woont, want dat scheelt in verzendkosten.

Deel Deze Pagina