en ja hoor mijn allergie speelt weer op mag alleen nu geen neuspray ivm de kleine maar nu nies ik me echt kapot nu kreeg ik alleen de net een flinke kramp en kan het kwaad als je zo veel niest?
ik gebruikte eerder heel veel neusspray, dan de gewone eigenmerk, ik mag gerust zeggen dat het een verslaving was mijn neus was er zo aan gewend dat ik vaste prik met een dichte neus wakker werd. ik moest daar sowieso mee stoppen zei de huisarts, maar nu ben ik dus heftig verkouden en wil eigenlijk wel weer even neusspray, niet om weer dagelijks te gebruiken, maar alleen voor momenten zoals in de nacht dat je niet kunt liggen door die dichtgeslagen neus! heb gelezen dat weleda een natuurlijke neusspray heeft maar zou dat helpen en hoe is het om voor het paar dagen alleen maar te gebruiken? ik ben ook heel benieuwd naar de antwoorden hierop...
Ik had in een boekje gelezen dat je de Daro zoutoplossing die je gebruikt voor baby ook voor jezelf kan gebruiken. Ik ga ze morgen halen, ben namelijk grieperig aan het worden en smeren met vicks helpt niet
Toevallig heb ik dit gisteren tijdens de echo gevraagd. Ze zei dat het kindje er wel van kan gaan bewegen, maar er zeker geen last van heeft. Toen zei ze dat ik maar eens hard moest gaan hoesten, zodat we konden zien dat het kindje dan weer ging bewegen... maar op de een of andere manier kwam ik niet verder dan een kuchje... lukte me niet om op commando zomaar hard te gaan zitten hoesten daar Maar het kan dus zeker geen kwaad