o nee zo zenuwachtig

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door made, 11 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. made

made Bekend lid

5 jan 2010
    735
    0
    0
    verkoopster in een lederwaren winkel
    ergens in noord holland
    Sinds afgelopen donderdag heb ik zo'n 10 positieve zwangerschapstesten in handen gehad en nog ben ik ongelofelijk zenuwachtig om zo naar het ziekenhuis te moeten gaan.
    Ik moet naar het ziekenhuis omdat er een paar maanden geleden een cyste was ontdekt op mijn linkereierstok, maar ik ben nu zo bang dat ik te horen ga krijgen dat ik helemaal niet zwanger ben of dat het niet goed zit....stom he! want de testen zeggen toch echt dat het zo is.
    Bij mijn eerste kind was ik ook wel onzeker maar niet zo als ik dat nu ben, nu is het echt op het ziekelijke af.
    Ik heb nu ook nog bijna geen kwalen, terwijl ik bij mijn dochtertje ruim 17 weken hondsberoerd ben geweest, veel last van buikpijn had en mijn borsten vielen er zowat van af zo zeer als dat ze deden en nu....bijna niets.
    Ik mag er over een uurtje heen en dan weet ik gelukkig meer....maar ik ben zo bang...pfff ben blij als het voorbij is.
    Dus degene die dit lezen duim alsjeblieft voor me!

2. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Ik ga voor je duimen op goed nieuws!

3. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    my fingers are crossed meis! Succes!

4. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Meid, ben erg benieuwd hoe het gegaan is vandaag. Je moet wel zwanger zijn, anders maakt je lichaam geen hcg aan. Keep my fingers crossed.

5. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Ik ben ook erg benieuwd

6. bezorgde

bezorgde Actief lid

18 okt 2009
    196
    0
    0
    Rijswijk Z-H
    Duimen gaan verkrampen inmiddels maar nog geen nieuws zie ik...

7. made

made Bekend lid

5 jan 2010
    735
    0
    0
    verkoopster in een lederwaren winkel
    ergens in noord holland
    Sorry dat het zo lang duurde, maar moest daarna werken.
    Nou de cyste is gelukkig weg...ze konden niet met 100%zekerheid zeggen dat ik ook echt zwanger ben, omdat er nog geen vruchtzakje was, maar dat was ook niet zo gek volgens hun omdat ik pas 4 weken en 3 dagen ben.
    Ik mag volgende week vrijdag nog een keer voor een echo om te kijken hoe het er dan voor staat, maar de arts maakte zich geen zorgen en denkt dat het allemaal wel goed gaat komen.
    Ik blijf ook in ziekenhuis lopen vanwege mijn eerdere keizersnede en waarschijnlijk krijg ik dit keer ook weer een keizersnede, maar dat is iets voor later.
    Ben momenteel alleen heel erg dubbel in mijn gevoelens, heel erg blij omdat ik "zwanger" ben, maar ook heel erg bang dat het misschien niet goed is of gaat terwijl daar nou ook weer geen aanwijzingen voor zijn.
    Dit is het eventjes voor nu, als ik volgende week meer weet laat ik dat nl meteen weten.

Deel Deze Pagina