Ik ben benieuwd wie van jullie wanneer een geslaschtsbepaling hebbe gehad, en of het ook goed te zien was, ik heb hem met 16 weken, pffffffffffffffffff kan haast nie wachten!!
wij hadden bij mn eerste een pretecho met 16+5 en was heel duidelijk te zien dat het een mannetje was. Nu hebben we m met 17 weken gehad en weer overduidelijk!
Ik heb de echo gehad met 16 weken en 5 dagen en toen kon ze het niet helemaal goed zien. Maar dat kwam omdat hij met z'n beentjes de hele tijd over mekaar lag. Ze dacht een jongetje, maar niet helemaal zeker. Hopelijk kunnen ze het volgende week wel goed zien.
ik heb em gehad met 15w6 Het was heel goed te zien en bij de 20 weken echo was het ook nog een jochie en bij 25 weken 4D echo ook nog een jochie!
Wij weten het sinds vandaag en het is een jongen Ze is nu 19 wk en 6 dagen zwanger. Eerder werkte de kleine gewoon niet mee
Ik had de echo op 16+5 en was duidelijk te zien! (echofoto in mn album) Het is bij de 18 weken en 20 weken nog een keer bevestigd
Ik heb hem als ik 15+3 weken ben!Hopelijk zal het dan te zien zijn. We laten het doen door Dr.Papa in Amsterdam. SPANNEND!!!!!
Wij hebben de geslachtsbepaling met 15 weken en 2 dagen! 2 februari! Ik ben zo benieuwd!!! Ik hoop dat ze het kunnen zien! Nog meer mensen die in de 15e week geslachtsbepaling hebben gehad en het toen hebben gezien?