Harde buiken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door shirley125, 1 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shirley125

11 sep 2008
    91
    0
    0
    Amsterdam
    Hey,

gisteren met oud & nieuw heb ik het nogal laat gemaakt enzo,
    en ik had steeds als ik te lang liep een soort steken in mn buik en dan werd m'n buik helemaal hard enzo.. en dan ging het weer weg en kwam het weer terug na een halfuurtje, uiteindelijk is het wel een beetje opgehouden,

maar vandaag word m'n buik steeds weer heel hard, ook als ik gewoon rustig zit, maar het is niet pijnlijk ofzo,

iemand enig idee wat dit kan zijn? :(

2. shirley125

11 sep 2008
    91
    0
    0
    Amsterdam
    Ohja en ik had ook een beetje ongi krampen gister

3. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

zou het van van indalen kunnen komen? of gewoon teveel gelopen en te laat gemaakt? dan protesteert je lichaam nog wel een dag of wat na namelijk ;)

4. Mamalyn

Mamalyn Actief lid

15 okt 2008
    497
    0
    0
    Nou, volgens mij heb je jezelf al een antwoord gegeven bij je onderwerp?
    Je schrijft zelf harde buiken en dat lijkt het ook te zijn als ik je verhaal zo lees.

5. shirley125

11 sep 2008
    91
    0
    0
    Amsterdam
    Jah goed, ik wist wel dat het harde buiken waren maar vroeg me af waarom het zolang aanhield en het steeds om de zoveel tijd terug kwam, het heeft nog de hele tijd aangehouden en kwam op een gegeven moment steeds om de 2 minuten de hele avond :O maargoed, ben dus gaan douchen en gaan slapen en nu is het weg dus neem aan dat het vermoeidheid was ;)

6. valentijn1980

valentijn1980 Actief lid

13 dec 2008
    329
    0
    0
    rotterdam
    Heb ik ook gehad hoor. Ik moest naar de spoedafdeling van het ziekenhuis. Uiteindelijk heb ik een aantal weken gelegen en is het weggegaan. Ik was nog maar 22 weken op dat moment.
    Nu heb ik ze nog wel, maar voel nu wel zelf wat wel en niet kan.
    Als ik het laat heb gemaakt moet ik de volgende dag ook echt rust nemen!

7. heb je topic verplaatst naar het goede forumonderdeel.

Deel Deze Pagina