Vreemde opmerking van verloskundige...

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Ann80, 16 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Ik zit even te twijfelen wat te doen met deze.

Mijn vriend die is er al helemaal klaar mee maar ik dacht ga het eerst aan een andere verloskundige voorleggen voordat ik daadwerkelijk weg ga hier.

Vanmorgen bij mijn verloskundige aangekomen kreeg ik een andere dame (ze zijn met zn drieeen) deze had ik nog niet gehad.

Een meisje van 26 die ons heel druk ontving en meteen aangaf toen ik wat vroeg niet twee dingen tegelijk te kunnen en noemde zichzelf "een chaootje" ...

Naarmate het gesprek vorderde vroeg ik haar uit gemeende interesse of ze ook kinderen had.

Waarop ze letterlijk antwoorde:"OW NEE WEET JE WEL HOE PIJN DAT DOET" ???

Nou goed nee dus aangezien dit mijn eerste kindje word...:(:(:(

Ik en mijn vriend waren echt uit onze stoel geblazen...
    Wat kan ik hier nou mee?

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

ik kan me voorstellen dat je bent geschrokken van zo'n opmerking. Het zal vast wel goed bedoeld zijn, maar het is niet erg handig om zoiets te zeggen.
    Ik zou zo snel mogelijk een afspraak bij haar proberen te maken omdat je dit wilt bespreken. Ik snap dat dit niet makkelijk is, maar je kunt hier het beste maar duidelijk over zijn. Zeg gewoon dat je bent geschrokken van haar opmerkingen en vraag haar of ze zich realiseert wat ze zegt en hoe dat overkomt.
    Ik denk dat zo'n gesprek al heel wat recht kan zetten!
    Hele veel succes!

Mirjam

PS bel de praktijk en plan gewoon een afspraak, je hoeft niet te wachten tot je weer op controle moet, zeg erbij dat je gewoon de gang van zaken van het vorige consult wilt bespreken

Deel Deze Pagina