Ik heb nu een set ovutesten gekocht maar weet niet meer hoe het precies zit Wanneer kan ik het best beginnen met testen,als ik vruchtbaar slijm heb of toch kijken naar banner. Als ik een posi test heb wanneer springt mijn ei dan? Dus eigenlijk wanneer moeten we het dan doen Hoop dat iemand mij antwoord kan geven... LIEFS nony
Ligt aan je cyclus wanneer je begint... Jij heb bemiddeld zo'n 32 dagen?...dan kan je misschien testen vanaf dag 22 .... maar het kan ook even duren hoor misschien heb je een laat ei. Als je test positief is de zelfde dag klussen. De zwemmers blijven wel even leven en je ei kan tussen de 20 a 48 uur na de posi test springen. De volgende dag ook maar klussen want 48 uur is wel lang
@beastie bedankt voor het antwoorden, vorige cyclus had ik mijn idd op dag 22, dus ik begin maar iets eerder want tja je weet het nooit.... Maar nu weet ik POSI test KLUSSEN...... Bedankt LIEFS nony
Als je een gemiddelde cyclus hebt van 32 dagen is je ei gemiddeld op dag 18 volgens mij.... Dus ik zou op dag 17 beginnen met testen....
Al een week voor je eitje ben je vruchtbaar aangezien de zaadjes tot een week kunnen overleven in jou. Je kan dus al ver voordat je ovu-testen positief zijn beginnen met klussen, dan maak je ook veel meer kans! Hoe meer, hoe beter, nie'waar?!