haha prachtig om al die verhalen van jullie te lezen. Ik wou dat ik ook zin had in die dingen, helaas ben ik de hele dag misselijk. Maar ik heb toch hoop dat ook ik over een niet al te lange tijd aan de hamburgers, negerzoenen,en winegums zit hihi
Oohja en dan hebben ze in de 3e week van september alweer gevulde speculaas, gevulde amandelstaaf, chocolade pepernoten en kikkers en muizen bij de Aldi liggen!!! Waaaaaaahhh!!! Vooral die kikkers en muizen... Hmmm...!!! Ooh ik heb 3 zakjes gekocht maar denk dat die gauw op zijn hoor... Ook wel beetje vroeg niet om dat nu al in de schappen te leggen... niet goed voor zwangere dames!!! Maar alles is zo herkenbaar ja, zin in lekkere ongezonde dingen. Natuurlijk wel het dagelijkse fruithapje, liefst 2x, en groente eten!!! Ach, komt allemaal vast wel goed! Lekker smullen hoor dames!!!
Ik merk dat ik ook meer trek heb ik friet, pizza, mac enz. Eet 2 keer pr week ongezond en verder probeer ik toch goed te koken maar maak alleen dingen die ik erg lekker vind en ook echt zin in. Boontjes met piepers dus nog niet gegeten maar wel de boontjes in kip madras of zoiets. Chips, koek en snoep heb ik gewoon niet in huis dus kan ik niet aan. Wel heb ik ook veel trek in lekkere toetjes en vooral nu de paula yoghurt met koeievlekken hihihi.... Die gaan er 2 per dag in eigenlijk . Eet ook elke dag fruit! Ben nu 5 kilo aangekomen maar dat komt vooral doordat ik zo misselijk was dat ik de hele dag door broodjes at om maar niet misselijk te zijn of lege maag te hebben. At zelfs brood voor het slapen gaan en mijn lijf is niet zoveel brood en ook geen witte broodjes gewend (normaal gewoon bruin boord maar had nu alleen zin in witte broodjes) dus dat heeft me een paar kilo's gekost. Nu minder misselijk dus eet ook minder op een dag. En vooral niet meer voor het slapen gaan wat echt niet goed was voor mijn lijf. Maar 2 keer per week gun ik mezelf ongezond en lekker eten hihihi.....
Wat ben jij vervelend om dit te posten! Nu ben ik genoodzaakt om morgen naar de Aldi te gaan, om kikkers en muizen te halen!
Hier ook echt ongezond gegeten vooral de eerste 3 maanden was misselijk en at alleen wat ik lekker vond! Nu is t nogsteeds niet alles Slik vanaf t begin mama plus en heb een supergezond kindje in mijn buik!
Ik vind ze ook zoooo lekker!!! Maar dat ze er nu al liggen... dan liggen ze er nóg 2,5 maand!!! Ben over 3,5 week uitgeteld, misschien dat ik ze dan wel laat liggen. Maarja, ik heb ze nog nooit kunnen weerstaan!!!
ik eet alleen ongezond als ik op me werk ben. werk in een patatzaak neem me elke x voor om netjes brood te eten maar de verleiding is te groot
heb een paar weken 3x pizza in de week op, jammie! Mac was ook erg in trek eb friet en chips. Jammie! en goed voor mn kilo's anders blijft er helemaal niks van over
hahah na gister hier geklaagd te hebben ben ik maar op de gezonde toer gegaan! haha goed gezond gekookt en gisteravond nog een maaltijdsalade gemaakt en in de koelkast gezet.. en daar eet ik nu dan tussendoor van als ik trek heb! het helpt tot nu toe wel! heb vandaag nog niet gezondigd! enkel boterhammetjes, wel nog n kopje koffie,,, ananas en maaltijdsalade!
hier ook het liefst patat, pizza, pannenkoeken hahaha vriendje wordt er gek van die zei gisteren: en nu gaan we weer een keer gezond eten! hahaha
Herkenbaar... en ja ik heb er wel spijt van gehad! Ben 20 kilo aangekomen tijdens de zwangerschap, waarvan ik er nu nog 5 kwijt moet.
Whaha, leuk topic! Ik eet alles waar ik zin in heb (naast m'n standaard voeding) of het nu ongezond is of niet. Favorieten zijn burger king, midden in de nacht chocola, zakken snoep, blikjes cola. Eigenlijk alles wat ik voor m'n zwangerschap ook al at. En toch nog maar 11 kilo erbij (61 nu).
whaha, ja ik heb me ook voorgenomen om nu ECHT gezond te gaan doen.. Heb al 2 dagen ontzettend gezond gegeten. net ff zakje chips gehaald, en heb mezelf beloofd dat ik die 1 x in de week mag en 1 x in de friet. Als ik dat kan volhouden. Verder haal ik wel vaak van die verse stokbroodjes gezond en zo. Beter dat ik die haal dan broodjes van de mac!!! Net een broodje gehaktbal op (jammie), en de chips heb ik gelukkig kunnen beperken tot een 4e van de zak.. Vanavond ook weer lekker gezond. Anders groei ik echt dicht. Niet dat ik nu al veel ben aangekomen, maar toch.. het zal er toch een keer bijkomen! xx
hier afgelopen 2 dagen ook maar gezond gedaan.. hahaha zo erg is t eigenlijk niet! ben benieuwd hoe lang ik t volhoud