Lieve allemaal, Na veel tegenslagen, curretages, ziekenhuis bezoekjes, onderzoeken ,geduld, en heeeeel veel tranen, is hetdan na de 2e IUI gelukt! Ik ben zwanger ..jihoeeee! Vorige week vrijdag kon ik het niet laten..ik moest gewoon een test doen. Die woensdag ervoor was het dan 14 dgn na de IUI maar ik was en ben die teleurstellingen ZO mega zat..dat ik eigenlijk niet wilde testen maar goed ..toch gedaan..en ja hoor positief!. Ik moet zeggen..ik was wel ontzettend blij..maar ik ben anderzijds ook wel redelijk chill..zeg maar..soort van zelfbescherming. herkennen jullie dit? En tevens merk ik er nog niet veel van..ja..afgezien dat m'n boobies redelijk zeer doen..en s'avonds een inkakkertje heb..maar so far so good. Dus ja..ik ben mega gelukkig maar ook best bang om eerlijk te zeggen. Gr moppie..
Meiiidd..jij ook na IUI?....gefeliciteerd! Hoe voel jij je? De rest uiteraard ook gefeliciteerd!... Hebben jullie ook een beetje angst?..of zit ik nu zo te trutten? Gr moppie
Ik weet een beetje hoe je je voelt. Hier ook na 3,5 jaar en 2e IUI zwanger geworden. Maar meid super gefeliciteerd! Geniet er lekker van. gr vruchtje
He vruchtje..( hihi..leuke naam) Jij ook dus?..maar zo te zien hoef je nog maar even?..wat heerlijk voor je zeg! Mag ik vragen hoe jij je toen voelde? Ik mag 24 mrt voor de 1e echo..ik ben dan ca 6,5 week.. Zouden ze dan al wat kunnen zien? Gr mop
Hier bij beide zwangerschappen heel erg bang geweest de eerste elf weken. Dat moet met vruchtbaarheidsbehandelingen wel helemaal een zenuwslopende periode zijn! Toch hoop ik dat je ook een beetje durft te genieten... Van harte gefeliciteerd!
dank je Zora, Jeetje...jij zit dus ook in spannende tijden?... teveel follikels?...wat een gedoe toch allemaal zeg! Ik hoop dat het voor jou snel raak mag zijn.. Gr mop
zoooo..is de spanning nog te houden bij je?.. Ik zie dat je paar vage testen hebt?..wanneer heb je voor het laatst getest? gr mop
Onwijs geweldig nieuws. Snap wel dat je echt nog een beetje afwacht hoet het gaat. We duimen voor je.
Gefeliciteerd meid! Ik begrijp je angst helemaal.... Ik vind het ook nog moeilijk om er volledig op te vertrouwen, ondanks 2 supergoede echo's.... Met 6,5 week kunnen ze misschien al wel een hartje zien! Probeer toch een beetje te genieten en de tijd een beetje goed door te komen...