Hallo allemaal, Vanmiddag ben ik samen met mijn man en kids carnaval gaan vieren. Ij mijn schoonouders, We kwamen binnen,en mijn schoonmoeder begon al bijna te huilen, Ze moest duidelijk haar hart even luchten en ik nu ook, want wat ik allemaal gehoord heb vind ik best sneu voor haar, 7 weken geleden is het kindje van mijn schoonzus en zwager geboren , mijn zwager is hun zoon, Nu hebben ze de afgelopen weken enorm veel gedaan voor mijn zwager en schoonzus,qua hulp na de bevalling ed, Het was mijn schoonmoeder al eerder opgevallen dat mijn schoonzus mijn zwager heel erg kleineert en afvalt waar mensen bij zijn, en zo doet hij in haar ogen ook helemaal niets goed met de kleine,zelfs een boertje laten kan hij al niet goed doen... Nu waren mijn schoonouders eergisteren even s'avonds langs gegaan bij hun, Volgens mijn schoonmoeder was ze weer heel erg vernederend en zelfs gemeen tegen zwager, zo erg, dat ze dus na een half uur kwaad de deur uit zijn gelopen, Nou, ik ken mijn schoonouders,en die zijn totaal niet snel boos, En mijn schoonmoeder haar hart was echt gebroken zei ze, toen ze fotoalbums kreeg te zien met geen 1 foto van hun erin met de kleine, maar er stonden alleen maar foto's in van haar familie met kleine, Pffft ik had echt wel met mijn schoonmoeder te doen, En ik vind het ook best wel rot voor ze, Moest het oom even van me af schrijven, heb er naar mijn schoonmoeder niet veel over gezegd , ik wil er niet tussen staan namelijk, Groetjes.
Dat lijkt me heel confronterend voor je schoonouders en ook niet fair voor ze. Hopelijk trekt je schoonzus bij in de komende tijd.
Ach wat sneu voor je schoonouders. Ik hoop dat je schoonzus snel bijtrekt en dat het uiteindelijk allemaal een beetje aan de hormonsters ligt.