PFFFFFFFFFFFFFFFFF Even ruggespraak hoor...... Mijn dochter weigert al dagen de fles, zo'n last van haar mond.... Paracetamol helpt wel en dan drinkt ze, maar dat kun je ook maar beperkt geven en ik ben er zo ie zo geen fan van...... Met een lepeltje lukt ook wel, maar die paar moesjes en papjes zetten geen zoden aan de dijk..... ie herkend dit ? en duurde het lang ? Dit speelt al enige weken maar de laatste dagen neemt ze heeeeeel weinig.... het is al geen groterd en ze is al een paar x ziek geweest bah niks aan ! Moest er even uit mama juul
hoe oud is ze? kan het ook spruw zijn? hier met het doorkomen van tandjes nooit zo erg last gehad dat ze niet wou drinken gelukkig. omdat het al een tijdje duurt zou ik de HA even raadplegen of het CB.
hai hai, Voordat bij onze dochter de eerste tandjes kwamen dronk ze ook een week slecht en toen twee dagen heel weinig. Daar waren toen in ene de tandjes, na een dagje koorts. Wij probeerde haar op de vaste tijden de fles te geven en hielden haar ondertussen bezig met een speeltje. Als ze niet dronk gaven we later weer een beetje. Het is een beetje behelpen, maar het gaat weer over. Eigenljk meteen toen de tandjes er waren. Sterkte!
Heeft ze verhoging of heb je haar naar een oortje zien grijpen? Door een oorontsteking kunnen ze ook slechter gaan drinken namelijk.
Hoi allemaal, bedankt voor de reacties nee het is geen spruw en ze heeft geen verhoging. ze is actief en doet verder net als anders. Ja wat meer mekkeren en kwijlen en op alles bijten en schuren met haar mond. ik weet bijna zeker dat het haar tanden zijn en ben ook niet bang dat het iets anders zit. Het is alleen zo verdomde vervelend dat ze niet eet. maar vandaag hier en daar iets er in gekregen... diddi ik ben bang dat het voor mij gewoon ook even doorzetten is ! bedankt Juul
Als het echt niet gaat kun je druppeltjes van VSM geven (chamodent) dat neemt klachten rondom tandjes krijgen weg. Anders is er nog dentinox (zo heet het geloof ik). PCM zou ik niet te veel geven. Sterkte! Zoonlief is ook al weken bezig met bijten, kwijlen etc. maar nog geen tand te zien. Mja, er gebeurt zoveel wat wij niet kunnen zien.
dan nog een keer de vraag hoe oud is ze? want daar is nog geen antwoord van anders van de druppels halen speciaal voor de tandjes Dentinox dat verdooft de tandvlees en dat werkt super
nou hier zitten we er al maanden in en soms een week dat ze echt bijna niks wil eten en drinken dus ik weet wat voor drama het is. Ze heeft nu onder 2 tandjes en de bovenste 2 zijn nu gelukkig bijna door. Let wel goed op dat ze niet uitdroogd en hou de plasluiers even in de gaten. Wij gaven tussendoor lepeltjes (of met een spuitje in haar mond) ORS. 't is echt afzien.. Ik hoop ook dat ze gauw een mond vol tanden en kiezen heeft, zijn we daar ook weer vanaf. Succes!
Wij vermoeden dat het bij ons het geval is dat er een tandje door moet komen. Het idiote is alleen dat we het niet zien (nee, ook niet voelen) Wel al een paar dagen verhoging en huilen. Nu weer verhoging (net 38.3) en flink gehuild vanavond. Hherkent iemand dit? Wel de signalen van tandjes maar niets kunnen zien of voelen?
Niemand die bovenstaand herkent?? Beetje hopeloos nu, had graag even van iemand gelezen die het ook heeft. Wilde vanavond al helemaal niet meer een fles...meer dan 40 kregen we er niet in. Toen pap geprobeerd, met drie happen mocht ik dankbaar zijn. Toen maar half potje fruit met hele liga, die maag moet toch wat gevuld zijn, leek ons. Nu maar hopen dat ze de nacht beter doorkomt dan gisteren. Word er zelf gespannen bij. Had graag willen horen of er meer zijn die wel de symptomen hebben maar geen tandje voelen.
Wij hadden het van de week ook met Aaron. Hij is al weken jengelig, bijten, kwijlen etc. maar niks te zien en te voelen (ja bulten en het is hard maar niet overduidelijk een tand ofzo). Van de week opeens verhoging en huilerig. Dus ik hoopte dat daar eindelijk een tand zou komen: zag ik hem naar zijn oortje grijpen --> oorontsteking dus (door HA geconstateerd).
Verhip, dat kan natuurlijk ook nog. Stom dat je dan alles aan tandjes wijt. Tis mij niet opgevallen..maar dit gedoe bij ons is wel hopeloos inmiddels. Misschien maar eens een bezoekje aan de huisarts plannen anders... Zijn er nog anderen die wel de symptomen hadden maar geen tandjes konden zien/voelen? (want dan moeten we dus ook echt beter opletten misschien...)
Ja hadden wij ook hoor. Wij dachten ook: tandjes. Niet dus lol. Succes er mee! Ik weet hoe je je voelt.