o wat een groot misverstand zegt ze

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door lennylenn, 17 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    Tja, wat minder slapen betreft, het lijkt me logisch dat je de leidsters daar niet de schuld van kan geven. Mijn zoontje (en de meeste andere kinderen) slaapt daar gewoon minder goed dan thuis, hij vindt zijn omgeving daar gewoon veel te interessant. Dus slaapt hij minder. Ik verwacht dan ook niet dat zij hem steeds maar weer in bed leggen omdat hij van mij persé 2 uur moet slapen, hij is ten slotte geen robot.

2. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ VrouwtjeRomy: als jij op die manier met mij als leidster om zou gaan, zou ik een behoorlijke hekel aan je krijgen en ook bijna niet meer de moeite willen doen om het (in jouw ogen dan) beter te doen. Ik vind dat als je een probleem/klacht hebt, je dat op een open en nette manier bespreekbaar kunt maken.
    Slapen: ja leuk dat dingen thuis anders gaan maar je kunt een kind niet dwingen. En ik zou ook een kindje niet lang alleen in de slaapkamer laten liggen zonder dat ze slaapt, er moeten nog meer kindjes naar bed.
    Snoep: raar dat ze snoep geven op een KDV. Hebben ze geen voedingsbeleid? Ik zou zeggen lees die door, en ga verhaal halen bij de locatiemanager/Oudercommissie!

Deel Deze Pagina